Gå til innhold

.

Gjest Upsidaisy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Specsavers. Brilleland nekter jo å selge noe annet enn de dyreste glassene feks... 

Anonymkode: c2dbf...127

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville valgt Specsavers, siden mange sier de er billige og gir riktige briller og ikke bare de dyreste for å lure deg som kunde.

Anonymkode: a7245...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Specsavers ville selge meg standardglass.. Og jeg lover dere at det hadde jeg ikke blitt særlig fornøyd med. Jeg har veldig skjeve hornhinner noe som ville resultert i noen svært tykke brilleglass. Nei, takke meg til å kjøpe dyre, tynne glass som ikke riper.

Anonymkode: 6d87b...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal ha briller så går jeg til Specsavers. Når barna skal ha briller går jeg på Synsenteret, som har utrolig god kompetanse på briller til barn og har et fantastisk utvalg. Ikke meningen å reklamere her, men de er fantastiske. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 16.56, AnonymBruker skrev:

Specsavers. Brilleland nekter jo å selge noe annet enn de dyreste glassene feks... 

Min erfaring også. Jeg har kjøpt mitt siste brillepar hos Brilleland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, September 05, 2016 at 16.56, AnonymBruker skrev:

Tull. Brilleland anbefaler kunden velger. Jeg har kjøpt 3 briller hos Brilleland bare i år. 

Ts må og til optiker og få testet synet ellers kan et hvert brillekjøp være bortkastet. Det som varier mye i pris er rammen glassene sitter i. Dernest kommer brilleglassene og prisen der er avhengig av hvor stor synskorrigering ts trenger, deretter kommer valg av materialer og produsent. 

Anonymkode: 62496...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp hos specsavers på Stovner senter. Kostet 1300 inkludert synstest. Husk å ta antirefleksglass! Droppet det forrige gang og det var forferdelig med alle lysglimtene!

Anonymkode: 79539...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mitt andre sett briller og solbriller fra specsaver, grunn trengte briller som passet til mitt budsjett. Brillene er av elendig kvalitet også solbrillene. Og specsaver svarer ikke på min mail henvendelse om og sende meg min brille seddel.

Kommer ikke til og kjøpe briller fra specsaver igjen.

Du få hva du betaler for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville gått til Frank Walton hvis jeg var deg. De har ganske fine innfatninger, og de gir studentrabatt. Selv har jeg akkurat kjøpt nye briller via Krogh optikk, og de er drit dyre. Så ville holdt meg unna med mindre du har behov for utvidet synstest :) 

Anonymkode: 1a9a8...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 15.00, Upsidaisy skrev:

Hei! Jeg er student, og etter mange timer på lesesal med hoppende bokstaver innser jeg at jeg trenger briller. Hvor er det billig, men bra? Jeg bor i Oslo, så er null problem med tanke på utvalg. Jeg har tidligere gått til øyelege, så vet at synet ikke er perfekt, men det skal ikke være så altfor komplisert.
Føler likevel at valgmulighetene i brilleverdenen er utrolig store, så om noen har skaffet seg en god oversikt hadde jeg satt stor pris på det! Er ikke så opptatt av merker og hva som er moteriktig, så lenge de ser fine ut på meg og jeg får god hjelp til en ok pris!

Håper noen har noen tips! Var usikker på plasseringen, så bare å flytte emnet.

Går du etter pris kan nettbestilling være noe. Du får tilsendt briller uten glass for prøving. Du sender fullstendig brilleseddel inn. 

Nordby over grensen er et alternativ. Reisen spiser kanskje opp fordelen når du bor I Oslo.

Service og ettermarked er tungvint og vanskelig ved nett bestilling og forhandler langt borte. 

Det er stor forskjell innad I de forskjellige kjeder, hvor fornøyde kunder er med de forskjellige butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For litt tid tilbake hadde TV2 hjelper deg (eller kan det ha vært Forbrukerinspektørene?) en test av briller. Der endte billigbrillene fra Specsavers opp med et bedre resultat totalt sett, enn de dyre fra f.eks Interoptik.
Selv har vi i familien alltid tatt synstest og fått brilleseddel hos Interoptik, men har kjøpt brillene hos Specsavers. Har alltid vært fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...