Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt på 21 som har mellomrom på fortenner. Hvordan kan dette fikses? Regulering er uaktuelt. Har tenkt på skallfasetter men vet ikke hvor mye det koster?

Anonymkode: 20504...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er regulering uaktuelt? Har hørt det nå er mulig å få de på baksiden av tennene så det ikke synes. 

Anonymkode: 1648b...682

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er regulering uaktuelt? Har hørt det nå er mulig å få de på baksiden av tennene så det ikke synes. 

Anonymkode: 1648b...682

Nei ikke min alder. Mere for tenåringer.

Men hva med skallfasetter?

Skrevet

Også voksne mennesker bruker regulering, det er da absolutt ikke en "tenåring-greie" det er en nødvendighet for å få rettet opp tennene sine. 
I dag er man kommet så langt at du kan få regulering på baksiden av tennene som ikke vil synes, samtidig er det også mulig å få regulering som ikke er den vanlige "grå-streng"-fargen, men en gjennomsiktig type! 

Om du synes det er ikke noe for "din alder" i en alder av 21(!!!!), tenk om eneste utvei er regulering for deg og du må bruke regulering i en alder av 30+ ? Ville det vert bedre?

Kontakt en kjevortoped i ditt distrikt/nærmeste storby, og forhør deg om dine muligheter :)

...mellomrom mellom på fortenner kan være både sjarmerende og unikt, helt etter hvordan du selv velger å se på det.

Anonymkode: 0500a...428

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke min alder. Mere for tenåringer.

Men hva med skallfasetter?

Du kan få regulering som er plassert bak tennene. Det finnes også andre alternativ slik at regulering nærmest er usynlig. 

Du er uansett bare 21 år. Jeg ville ikke ha tenkt noe spesielt over at en person på denne alderen har regulering. Det sier jeg selv som 21-åring. 

Anonymkode: 6180a...a55

Skrevet
Den 5.9.2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Gutt på 21 som har mellomrom på fortenner. Hvordan kan dette fikses? Regulering er uaktuelt. Har tenkt på skallfasetter men vet ikke hvor mye det koster?

Hei,

hvilken by bor du i. Kan hende jeg har et tips til deg, men det beror på hvilken by du bor i.

Anonymkode: 851f4...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...