AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Har du noen gang kontaktet en fremmed på Facebook enten fordi du så et bilde av personen og synes han/hun var fin, eller hørt om personen av andre og ble interessert? Hva skrev du i meldingen? Og hvordan ble det mottatt? Anonymkode: e1a90...af8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Tinder heter det, din creepy gamle loff Anonymkode: 30d7e...c0b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder heter det, din creepy gamle loff Anonymkode: 30d7e...c0b Anonymkode: e0b42...9fb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder heter det, din creepy gamle loff Anonymkode: 30d7e...c0b Hehe skulle ønske jeg fant han på tinder! Mer ikke så innmari creepy Anonymkode: e1a90...af8
annebanane Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Nei. Kontakter eller legger ikke til folk der vi ikke kjenner til hverandre.
EvaLena Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Nei, kunne aldri falle meg inn å kontakte folk jeg ikke kjenner. Så needy er jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Nei, det kunne aldri ha falt meg inn. Anonymkode: 283e7...b6c
piaisabella Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang kontaktet en fremmed på Facebook enten fordi du så et bilde av personen og synes han/hun var fin, eller hørt om personen av andre og ble interessert? Hva skrev du i meldingen? Og hvordan ble det mottatt? Anonymkode: e1a90...af8 Har aldri gjort det, og kommer nok aldri til å gjøre det heller.Er ikke en type personlighet til å kontakte noen på den måten. Derimot har jeg opplevd at folk som er venner med andre jeg kjenner har kontaktet meg og spurt om vi kunne bli kjent. Det var slik jeg traff en av mine tre ekser. Endret 5. september 2016 av piaisabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå