Gå til innhold

Headset til trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har gode anbefalinger på headset til trening?
Tror jeg har følgende kriterier (de kan fravikes om jeg finner noe som allikevel viser seg å fungere bra):
- Ikke for tette i øret, slik at jeg hører min egen pust/puls (har et par Scullcandy som blir for tette, hører pusten min altfor godt)
- Ikke slippe inn for mye bakgrunnsstøy (jepp, blir et kompromiss de to første der - I know)
- Sitte godt - gjerne bøyle rundt øret
- Hvis hodebøyle - ikke presse hardt mot hodet, da blir jeg uvel
- God lyd
- Fornuftig pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mine på Biltema faktisk, er veldig fornøyd med de. Billige og gode. Jeg har vært storforbruker av høretelefoner og byttet flere ganger i måneden før, men disse har faktisk holdt i over et år. Kan virkelig anbefales. Sitter godt og gir god lyd.

Skrevet
7 timer siden, katrine85 skrev:

Jeg har kjøpt mine på Biltema faktisk, er veldig fornøyd med de. Billige og gode. Jeg har vært storforbruker av høretelefoner og byttet flere ganger i måneden før, men disse har faktisk holdt i over et år. Kan virkelig anbefales. Sitter godt og gir god lyd.

Hvilke av de? Takk for tips😊

Anonymkode: 956c1...172

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke av de? Takk for tips😊

Anonymkode: 956c1...172

De som de har i forskjellige farger med gummi på øreproppene :)

Skrevet

Takk for tips, skal sjekkes ut!
Men de blir ikke veldig tette i øret, med disse gummipluggene i øret? Synes det ser ut til å ligne veldig mine Scullcandy og der sliter jeg med at jeg i altfor stor grad hører min egen pust...

Skrevet

Har et par trådløse "jabra move" har vært skeptisk til headset med bøyle da jeg før brukte et par beats fra dr. dre som alltid sled av når jeg feks lå på benken, men disse sitter godt, strammer alikevell ikke over hodet, og har meget god lyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...