Imk86 Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg sluttet på p-piller i april og vet det tar tid før syklusen er stabilisert. De første gangene etter pilleslutt fikk jeg mensen som forventet. Så fikk jeg en blødning som varte lenger enn vanlig og blødde mer enn vanlig. Måneden etter hadde jeg kun to dager med lite blødning. Forrige mnd fikk jeg ikke mensen, trolig fordi jeg ikke hadde eggløsning (jeg er ikke gravid). Nå fikk jeg en blødning igjen, men blør svært lite. Klarer meg fint med et truseinnlegg om dagen. Det jeg lurer på er om dette er mensen som har kommet igjen? Noen som har erfaring med å blø veldig lite dersom man ikke fikk mensen forrige mnd?
theSchrimp Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 er nok mer din syklus som stabilisterer seg, selv har jeg det slikt også, sluttet på pillen hadde 2 normale mens, og plutselig en mens som var så lite at jeg ikke trengte bind engang, som varte 2 uker.. dersom det ikke stabiliserer seg om 2 -3 mnd ville jeg gått til legen. det skal jeg (Y) forsåvidt, dersom du har hatt ubeskyttet sex, kan det ha vært festeblødning du har fått, og ta en test for sikkerhetskyld isåfall
Imk86 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2016 Takk for svar! Regner med det er syklusen min som lever sitt eget liv. Fryktelig uvant og frustrerende å gå fra å ha full kontroll til ikke å kunne si hva som er hva lenger. Ikke gravid, ikke ennå hvert fall. Når man ikke kan stole på mensen lenger kan man jo ikke bruke det som tegn på graviditet, så da får jeg ta en test med jevne mellomrom
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 P-piller roter til hele systemet. Tragisk at vi ikke blir advart skikkelig på forhånd. Med meg tok det nesten 2 år før jeg var nesten tilbake til normalen. Det gikk nesten et år før jeg begynte å få igjen mensen. Føler at systemet fortsatt er bare rot. Nå er det 7 år siden jeg slutta med alt hormonelt. Ta en test. Kjøp gjerne billige tester på nettet, for det kan hende du kommer til å lure en del fremover, før det blir stabilt igjen. Anonymkode: 4b5fc...d1c
Imk86 Skrevet 6. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2016 Vet jo det tar tid før syklus er i rute igjen, men så håper man jo på at man er en av de få som kommer rett inn i det og blir gravid på første forsøk Nå får jeg ikke gjort stort med det, det tar den tiden det tar. Får trøste meg med at pillene var veldig fine å ha i de årene jeg gikk på dem. Ikke noe tull og gjorde jobben sin. Har kjøpt inn både eggløsningstester og graviditetstester på billige tester. Prøver å ha litt oversikt i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå