Gå til innhold

Hvordan er temperaturen i Roma i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen planlegger en storbytur. Vi trenger det virkelig, har ikke vært på ferie på lenge. Men han skal ha en operasjon i desember som gjør at vi ikke får reist før tidligst februar neste år og det blir altfor lenge å vente. Jeg har ikke mulighet å reise denne måneden. Så det eneste aktuelle er oktober og november. Synes november er litt mer koselig måned enn oktober. Jeg forventer på ingen måte 20 grader++ og stekende sol, men kan vi være heldige og få solglimt og temperatur på rundt 15 grader i begynnelsen på november? Noen som har vært der i den perioden? :)

Anonymkode: 2b7c5...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært der midt i november. Vi var forberedt på at det kunne bli kaldt og hadde med varm jakke, hansker og sjal. Vi ble positivt overrasket over temperaturen på dagtid, satt tom et par dager i kun t-skjorte i sola. På kveldene satt vi ute, men da med tykk jakke og sjal, og lånte pledd til å ha over bena på uterestaurantene. Følte vi var kjempeheldige med været siden det både var sol og opplett når vi var der, vi var der i en uke. Vi hadde noen dager der det var greit med jakken på under lunsjen, mens de fleste dagene satt vi som sagt bare i t-skjorte. Gled dere, Roma er nydelig :)

Anonymkode: 8c58c...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...