Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 Har du kjøpt noe? Fikk tak i jakke, bukse og topp. Ellers var det meste utsolgt.
CheapChampagne Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 nei.. Syns egentlig ikke at det var noe fint der jeg!
Gjest Virvel Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Var i fire forskjellige butikker på lørdag for å finne en topp i min størrelse. Fant den til slutt, o lykke! (Driter i om det er Karl Lagerfeld som har designet den, poenget er at den er fiiin! :-) ) Så kommer jeg på vorspiel hos en venninne om kvelden, og en av de andre jentene har samme toppen.
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 Fy, jeg snublet inn i en HM for å kjøpe sokker den dagen kolleksjonen kom ut. Tabbe! Gærne damer og lange køer. Tok meg en halvtime å få kjøpt de sokkene. Skjønner ikke hva maset er for. Klærne er jo laget i de samme dølle stoffene som ellers og i de samme asiatiske fabrikkene som ellers? Og HM har da designere som kopierer Lagerfeld og de andre designerne likevel?
Gjest Odense Skrevet 15. november 2004 #6 Skrevet 15. november 2004 nei.. Syns egentlig ikke at det var noe fint der jeg! enig..likte ikke noe jeg heller...
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #7 Skrevet 15. november 2004 Kanskje dere som ikke fant noe dere likte var litt sent ute? De ble temmelig fort utsolgt eller utplukket. Hos H&M på Karl Johan ble absolutt hele kolleksjonen utsolgt etter fem(!) minutter, mens de på Magasinet i Drammen så og si solgte ut alt i løpet av den første dagen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #8 Skrevet 15. november 2004 Folk var helt gale og løp inn i butikken da den ble åpnet!
Tusseline Skrevet 15. november 2004 #9 Skrevet 15. november 2004 enig..likte ikke noe jeg heller... Samme her. Altfor oppskrytt.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #10 Skrevet 15. november 2004 Kanskje dere som ikke fant noe dere likte var litt sent ute? De ble temmelig fort utsolgt eller utplukket. Hos H&M på Karl Johan ble absolutt hele kolleksjonen utsolgt etter fem(!) minutter, mens de på Magasinet i Drammen så og si solgte ut alt i løpet av den første dagen. Jeg var innom i 13-tiden på Strømmen, og det var masse igjen av alt. (Iallefall ingen tomme hyller)Men fant ingenting som var etter min smak. Sikkert fint for andre..
Gjest miau Skrevet 15. november 2004 #11 Skrevet 15. november 2004 noen som vet åssen det står til med disse varene på Sandvika Storsenter??
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 noen som vet åssen det står til med disse varene på Sandvika Storsenter?? På lørdag morgen var det nærmest tomt i Sandvika, men jeg var innom på Karl Johan igår, og da hadde de masse (lurer på om de har fått inn mere forsyninger).
Søtpotita Skrevet 16. november 2004 #13 Skrevet 16. november 2004 Kjøpte eit slips:) Ellers er desse kleda litt for klassiske og svarte etter min smak, men for dei som likar det er det nok toppen:)
Tigi Skrevet 17. november 2004 #14 Skrevet 17. november 2004 På HM i Stavanger var det ganske mye igjen. Jeg var innom å prøvde den struttende 50 talls kjolen i går kveld, men det ble ikke noe kjøp. Men om noen er interessert -de har den der, og i alle størrelser!
Jens Skrevet 17. november 2004 #15 Skrevet 17. november 2004 Tenk så mange som kommer til å ha på den struttende 50 tallskjolen på julebord fremover!!! Blir jo for dumt når halve oslo har den!Flaut..
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #16 Skrevet 17. november 2004 Så kommer jeg på vorspiel hos en venninne om kvelden' date=' og en av de andre jentene har samme toppen. [/quote'] 50 talls julebord kjolene og toppene florerer. Akkurat deffor blir KL ikke var helt det store likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå