Gå til innhold

Flytte, men hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bergen! "Måtte" flytte hit, det var her jeg fikk studieplass. Var litt negativt innstilt. Men det er perfekt. Utenom en fryktelig masete dialekt. Passe stor by, passe kort til nydelig nydelig natur. Gode muligheter for alt mulig forskjellig. Simply perfect. (Utenom dialekten. Seriøst. 1 bergenser går greit men når du skal høre på tusen bergensere hele dagen er det viktig å lære seg å tømme hodet. Meditasjon kanskje).

Anonymkode: 6acc4...eee

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fin by ja, men veldig kaldt og mye bakker.

Har bodd ved Mjøsa en stund nå, men orker snart ikke kulden og snøen mere. Men om man liker slikt er det ganske fint her.

Anonymkode: 6379b...e7a

Jeg er et vintermenneske, så snø og litt kulde synes jeg er supert:) takk for svar:)

Anonymkode: 2e111...136

Skrevet
Den 6. september 2016 at 23.45, AnonymBruker skrev:

Fin by ja, men veldig kaldt og mye bakker.

Har bodd ved Mjøsa en stund nå, men orker snart ikke kulden og snøen mere. Men om man liker slikt er det ganske fint her.

Anonymkode: 6379b...e7a

Kaldt ja,men jeg vil påstå at vinteren er stabil.Og kulda kan man mere "kle ute" enn f.eks i Oslo hvor jeg egentlig er fra.Det blåser det sånn kulda trenger gjennom mar og bein. Bakker er det ja,men jeg ble raskt vandt med de.Bor helt i bånn ;)

Anonymkode: 954ff...302

Skrevet

Punkt 1 må jo være å skaffe en jobb. Så vil jobben bestemme hvor du skal bo.

Om du får en jobb i Oslo så er nesten hele Østfold og store deler av Vestfold samt området opp til Minnesund aktuelt.

Er du av den typen som må se vann (fortrinnsvis saltvann)? Hvis du er det så faller innlandet bort og vi står igjen med kystlinjen. 

Mennesker i både Øst- og Vestfold er lette å komme i kontakt med sånn generelt sett :)

Anonymkode: f3fb1...1ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...