Gå til innhold

pudder


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisan alle pudderdåser! Hehe.. neida :wink: Kan snart skimte hele meg i bunnen av pudderet mitt nå, så tenkte at det kanskje var påtide med et nytt.. :lol: har hørt mye skryt om et pudder fra kanebo, og kunne teke meg å prøve dette.. cluet er bare at jeg ikke helt vet hvilket det er snakk om (kanebo har mange). Helst kunne jeg tenke meg et kompakt pudder (evt løspudder) med en ganske lys farge, da jeg er ganske lys i huden.. vil også at det skal se naturlig ut og gjerne at det er litt holdbart så man slipper å dra frem kadeisen hvert 5. minutt. Noen tips?? :D

kLeM TutTifrutTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er en typsik Kanebo - dame. Jeg har brukt et pudder i mange år som heter EXCLUSIVE BIO, den er med uv beskyttelse. Jeg vet at det er kommet nyere modeller i ettertid, men jeg er så fornøyd med mitt at jeg holder meg til det. Prøv da vel. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tipset! Kanskje jeg prøver nettopp det ja.. :) at det er uv-beskyttelse er jo virkelig et pluss!

tuTti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må huske på bruksmåten. Finn ut vordan du vil pudderet skal se ut på deg. Jeg bruker vann på svampen når jeg tar på pudderet.

Snakk med damen på parfymeriet. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Bruker det lyseste pudderet til Chanel. Det er ikke løspudder, men er veldig lett å legge på, ser naturlig ut og er holdbart. Men så koster det masse penger også (desverre!!)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to forskjellige sorter pudder:

Lancome sitt vanlige kompakte pudder, og dette er i en litt lysere tone enn min egen hudfarge. Dette legger jeg for å matte ned...

Så har jeg Guerlan sitt solpudder, for å fremheve. Dette i en litt mörkere farge enn min egen hudfarge...

Dette er jeg kjempefornöyd med.

Et lite råd. Gå på parfymeri uten sminke, og spör om å få pröve diverse merker... Det gjorde jeg, og fikk akkurat de merkene som jeg likte best..

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...