AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #21 Skrevet 5. september 2016 Herregud, folk i denne tråden... "Jeg kjørte i 150 km/t uten setebelte på glattisen, og det gikk helt fint! Ingen trenger noen gang å bekymre seg for å gjøre det samme fordi DET GIKK FINT MED MEG!" For en logikk. Rett og slett en bekreftelse av fordommene mange har mot røykere. Det handler om risiko, ikke hva som kommer til å skje/ikke skje. Om man ønsker å gamble med helsen sin er opp til hver enkelt, men ikke påstå at "det gikk fint med meg så da går det garantert fint med deg også, null problem!" Det blir for dumt. Anonymkode: 51ea4...d2e 2
Honey Dew Skrevet 5. september 2016 #22 Skrevet 5. september 2016 Ring nå sykehuset og legen da, istedet for å spørre her. Kg er da ikke et legeforum og vi kan ikke annet enn å synse og det skal du ikke høre på. Ring sykehuset i morgen.
minister-mio Skrevet 5. september 2016 #23 Skrevet 5. september 2016 Dersom det er store risikoer forbundet med snus er det rart ikke legen har sagt noe om det? 1
lillesky Skrevet 5. september 2016 #24 Skrevet 5. september 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen lillesky (mod)
Anbefalte innlegg