Gå til innhold

Hva slags truser bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slitt lenge med å finne en type truser jeg trives i og med. Nettopp oppdaget Pierre Robert jeg :O Har kjøpt de en str for store, da er de mest komfortable, tror endelig jeg har funnet noe jeg kommer til å trives med :) er 26. Tror de er hipstertype.

sloggi sine invisible har så sabla dårlig kvalitet, og de som cubus er mest kjent for tåler jo ikke normal vask... 

Skrevet

Disse liker jeg, med sånn blonder som gir usynlig kant, og føles behagelig på :) og hipstere. 

image.jpeg

Skrevet

Bruker string, syns det er mest behagelig og det viser ikke gjennom! Liker IKKE at trusesømmen viser. 22 år. 

Anonymkode: cc5c1...e4e

Skrevet

Bruker Pierre Robert sine hipstere :) syns de er fantastisk god! Stringtruse er no go for underlivet mitt. Får både sopp og uvi etter en dag med string! 

Sover uten undertøy (med bokser/hipster ved overnatting/telttur osv) :) 

j21

Anonymkode: f4990...e62

Skrevet

Jeg har lenge gått i vanlige sorte og hvite hipstere bomullstruser fra H/M. :-)
Men har investert i noen blondehipstere fra Lindex også for å ha noe litt ekstra fint undertøy. Dessuten er (So.U undertøy)  behagelige å ha på. 

Anonymkode: f13c3...f09

Skrevet

Bruker bare stringtruser. Sover i dem også. Når jeg har mensen sover jeg i "menstruser" som kunne tilhørt bestemor. Er 19.

Skrevet

Bæssmortruser. Beige og lekre. 

Anonymkode: ad76f...f3d

Skrevet

vanlig bomullstruser. 28 år

Skrevet

Hipster. Helst fra Kari Traa eller Pierre Robert. 

Skrevet

Hvordan finner dere de trusene som passer dere? Bruker selv hipster, men så og si alle enten ruller opp nede og gir en kjempesynlig "rullekant" over rumpa, eller sklir ned oppe og gir rørleggersprekk. Blir jo mye penger å drive å prøve og feile. Opplever også at størrelsen hos feks h&m varierer veldig. 

Anonymkode: 84679...9d7

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finner dere de trusene som passer dere? Bruker selv hipster, men så og si alle enten ruller opp nede og gir en kjempesynlig "rullekant" over rumpa, eller sklir ned oppe og gir rørleggersprekk. Blir jo mye penger å drive å prøve og feile. Opplever også at størrelsen hos feks h&m varierer veldig. 

Og jeg glemte siste vanlige problem: sømmen over rumpa er så stram at jeg får dobbeltrumpe. Gjerne i komponasjon med at trusa er alt for stor i liver og sklir ned.. 😡

• 3 uker senere...
Skrevet

Hotpants, string og tanga, lace, 100%silke, kvalitet ;-) Spørs hva ma han har på seg da, er det hjemme i joggis går det til hotpants, er stramg slim fit jeans så går det til string og tanga :)

Anonymkode: af70e...fbe

Skrevet

Bruker for det meste string. Da er favoritten de en går kjøpt for 50 kr på cubus (2 for 3. Så 98 for 3 stk). Det er da blondetruser. En sjelden gang kan jeg ha på dameboxere eller slike hipstere fra pier robert. Vanlige truser og bestemortruser er aaaaaalt for nysgjerrige på min kropp.

Anonymkode: 3b27f...9dd

Gjest carmabell
Skrevet
På 14.9.2016 den 16.33, Rosewood skrev:

Disse liker jeg, med sånn blonder som gir usynlig kant, og føles behagelig på :) og hipstere. 

image.jpeg

Disse er fantastiske! Merker ikke at man har de på en gang og synes aldri igjennom. Sverger til de jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...