Gå til innhold

Hva slags truser bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker for det meste hipstere og dameboksere, og har noen ganger manneboksere utenpå dersom eg bruker litt løse bukser (greit dersom buksa skulle skli ned, haha).

Skrevet (endret)

Er 35 snart, og bruker hipstere/ vanlige truser i myk bomull. Brukte string før, men ikke brukt det på mange år. 

Endret av Simmis
Skrevet

Bruker ikke string eller boxer.

Skrevet

Sømløse hipstere i microfiber på dagen (går kun i kjole/skjørt) og bomullstruser på natten.

Anonymkode: cbd70...49c

Gjest lizard queen
Skrevet

String eller ingenting. ;)  En sjelden gang vanlige truser, men de har aldri nok plass til rumpa mi, haha. 

Skrevet

Bruker sånne truser som er rene, som passer, som ikke synes under de klærne jeg har utenpå.

Anonymkode: 0f603...464

Skrevet

Jeg bruker kun invisible-trusene (hipster) fra Lindex. Behagelig å ha på, sitter godt og usynlig under tettsittende klær.

Skrevet

EEElsker sexy undertøy. Men fy faen jeg er lei stringtruser og synes det er litt harry! Har fått skikkelig sansen for hipstere og bruker det mest :) Har noen stringtruser som jeg bruker hvis det er mest praktisk for plagget jeg går i, eller hvis jeg vil ha mer "stringtruse-nærkuntakt" med kjæresten ;) . Men det som er mest sexy og brukes mest er hipstere :)

Anonymkode: c3572...dd6

Skrevet

Jeg bruker hipstere eller boxere, slik at det ikke vises trusekant på baken. Også liker jeg dem som har søm bak, de former seg litt mer etter rumpa slik at buksa sitter finere på :)

Skrevet

Bruker nesten kun sports hipsterene til Pierre Robert. Eller hipsterene med blondekant.

Skrevet

Jeg bruker ingenting om sommeren.

Anonymkode: af656...bfb

• Liker 1
Skrevet

Varierer med tanke på plagg og situasjon.. Bruker mest hipstere!

Skrevet

Helt vanlige truser eller hipster. Men det må være uten kanter (synlige kanter), de kan ikke være stram og jeg hater blonder. Jo mer behagelig, jo bedre. :) 

Skrevet

String og hipsters fra Victoria secret, mye sexy undertøy der😉

Anonymkode: 1909e...d03

Skrevet

Hipstere eller vanlige truser. 

String er noe jeg forbinder med midten av 2000-tallet, opplevde det da som nærmest obligatorisk. Nå synes jeg string er litt harry.

• Liker 2
Skrevet

Pierre Robert (sånn det skrives?) hipstere :P aldri noe annet. Blir skikkelig muggen hvis jeg oppdager at jeg har glemt å vaske truser sånn at jeg må bruke vanlige truser 😳 

Anonymkode: 81510...71e

Skrevet

Kun string fra Pierre Robert. Dessverre er de ikke å oppdrive lengre, så når mine er utslitte er det ikke godt å si hva jeg skal bruke... Er 45.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...