Gå til innhold

Hva slags truser bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften lyder, hvilke truser er det som er "in", og til hvilken alder. Er det stringtruser som er tingen? Brief? Dameboxer? Hipster?

Skrive gjerne alder og hva dere foretrekker.

Menn må gjerne kommentere hva de også foretrekker hos damene.... :) 

Anonymkode: 03b10...09e

Gjest Christina146
Skrevet

Er 22 og bruker ikke string. Synes det er veldig ubehagelig! Bruker vanlige truser tro jeg 😅

Skrevet

Tror ikke jeg har kjøpt en stringtruse på 5 år...

Jeg bruker stort sett hotpants, boksere/hipsters på trening og tur.

Hotpantsene gir meg en flott rumpe, så hvis jeg skal imponere noen så bruker jeg heller en blondehotpant enn en string :)

• Liker 1
Skrevet

String til hverdags, og hotpants om natten. Alt hverdagsundertøy er i bomull.

Anonymkode: 16e7d...44c

• Liker 3
Skrevet

String under jeans/skinny jeans, hipster/bokser under skjørt/kjoler

Anonymkode: 45e54...ced

• Liker 1
Skrevet

Hater stringtruser (men kjæresten elsker dem.. sukk.. Eier 1, for hans skyld ;) ). 

Jeg bruker aller helst hipsters, jeg. Eller bare "truse", vanlig truse. Er 26 år.

Anonymkode: 1ff0a...da6

Skrevet

jeg er 27 og bruker vanlige bomullstruser. følger ikke så mye med på trusetrender :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker bare boksere/hipsters. String ble ryddet helt ut av skapet for tre år siden, og har siden ikke brukt det. 

Anonymkode: 7afc1...3af

Skrevet (endret)

Bruker string om jeg har på veldig trange bukser (som f.eks tights eller jeans som sitter som om de er malt på), ellers foretrekker jeg hipster. :) 

Er 22.

Endret av MissCroft
  • Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på string, og bruker kun boxere/hipstere. Jeg er ganske tynn, så til min kropp og rumpe passer disse utmerket. Bruker det til både vide bukser og smale, trange bukser. Er stor forskjell på boxere/hipstere da, og de må sitte skikkelig og helst være i bomull.

Skrevet

String til kjole, ingenting annet funker.  Hipsters i bomull  fra H&M til daglig i forskjellige farger. 

Skrevet

Vanlige truser og stringtruser. Har ganske kraftig rumpe og lår så jenteboksere funker ikke for meg. Hipsters lurer jeg litt på hva er? 

Skrevet

Liker best hipster som går litt opp bak, eller hva man skal si... Litt "Brazilian cut," men ikke så voldsomt....

Skrevet

Bruker en god blanding av string og hipster, kommer an på hva jeg har på meg. Liker string under trange jeans og kjoler, og hipstere under kjoler/skjørt. Da er det som regel blonder og "silke" det går i. Om natta sover jeg helst i "bestemortruser" eller hipstere i bomull.

Anonymkode: 19784...edf

Skrevet

Hipster til det meste, string til bukser, string til trening, boksere for fritid/søvn. 

Anonymkode: 8abef...159

Skrevet

Boxer når jeg er i Norge, string når jeg er i sydlige og varme land

Gjest Raindrops
Skrevet

Stort sett helt vanlige bomullstruser eller bomullshipstere. Hvis klærne krever det bruker jeg sømløse hisptere fra Lindex. String har jeg ikke brukt på årevis. Om natten unngår jeg helst undertøy.

Skrevet (endret)

Bjørnborg sin hipster/damebokser 😄 Har sverga til det i 10år. Men de blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Så regner med jeg lever i fordiden og bruker noe som nå er "ut" 😁 Jeg er 27

Endret av aicelain
Glemte alder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...