mjauritz Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Her jeg bor er det svært lite utvalg av fine babyklær. Vi har HM, Cubus og NameIt, men der stopper det. Føler at jeg ser er rosa, pastellrosa, og lyserosa. Det er så lite variasjon hos jentene. Jeg vet jeg kan kjøpe på gutteavdelingen, men der er det mye traktor og veldig "maskuline" klær og jeg ønsker faktisk at hun skal ha enten jenteklær eller noe som er mer eller mindre nøytralt. Jeg ser at Zara har en del som er fint, men mye går kun fra strl 80 og opp. Min bruker 68 nå. Må si jeg er litt lei av upraktiske kjoler og stramme tights. Ønsker bukser som ikke bare er kosebukser.. TIps?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Sliter med det samme, bare med gutt. Er så dritlei blå klær med traktor. Jeg har vært innom noen nettbutikker som har ganske mye kult som er så og si kjønnsnøytralt. Men kommer seff ikke på adressa. Skal sjekke det opp. Men i mellomtida så burde du sjekke hm sin consciouskolleksjon for babyer. Der er det mye fint!! Anonymkode: 1cdb7...691 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Glem det. Mente hm sin exclusivekolleksjon. Den ligger på nettbutikken litt rosa og sånt der og, men også litt andre farger. Anonymkode: 1cdb7...691
Minlillelykke Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Pomdeluxe, memini, lillelam og newbie er merker jeg liker veldig godt
strawberryjaw Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Sjekk ut nextdirect.com har handla mye klær der!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 handler mye på epleskrinet.no Du kan kjøpe Zara om babyen bruker 68 nå, for Zara sine barneklær er utrolig små i størrelsen. Anonymkode: dabd1...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå