Filia Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Noen som kan anbefale et barnevennlig hotell i Oslo? Finnes det også et spisested som er egnet for en 7-åring?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Vet ikke om hoteller. Men finnes mange koselige, rolige hoteller, aldri vært på et som jeg ikke syns egnet seg for barn, egentlig. Men egon, peppes, big horn, MAX, McDonald's, burger king, osv, er gode steder å spise når man har med barn. Anonymkode: 2725b...403 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Jeg pleier å bo på det Comfort-hotellet som ligger på/rett ved Oslo S Grand central?. Der er det sen utsjekking søndager! Midt i sentrum, rett ved/på jernbanestasjonen, rett ved operaen. Da vi var der sist var min datter 6 år. Vi kunne gå "tørrskodd" gjennom den fine nye hallen med alle restaurantene (Østbanehallen) og inn på Jernbanestasjonen. Vi brukte noen timer på oppdagelsesferd og kafétur her da regnet plasket ned sist vi var i Oslo. De hadde brettspill på en hylle i resepsjonen, der man kan sitte og spille og lese. Det var litt ommøblert sist vi stakk innom der, så jeg vet ikke om de fremdeles har dette. Den sene utsjekkingen på søndag var helt fantastisk - mulig flere hotell har dette, men det var første gang jeg fikk lov til å beholde rommet til kl. 18.00 uten å betale ekstra, og dette gjør at vi ikke bor noe annet sted. Vi tar som regel fly hjem relativt sent søndag. Fin og grei frokostbuffet også. Så er det litt "trendy" inne på sommene, ikke gamle slitne hotellmøbler, men litt mer ungdommelig. Anonymkode: 80e6f...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå