Elghund Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Hei! Jeg har særlig én bukse som ofte lukter litt metallisk, eller kanskje litt blod-aktig. Da vasker jeg. I dag luktet den sånn da den kom fra maskina. Så begynte jeg å tenke - kanskje dette er en vanlig bukselukt, kanskje folk likevel ikke tenker blod og mens hvis de merker noe. Styrken på lukten er kanskje 4 på en skala fra 0 - 10, og jeg har det ikke med å komme helt oppi folk på jobben. Kan jeg ha på buksa? Er dame forøvrig. Haster:)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Det er ikke vanlig. Du kan jo vaske vaskemaskina di. Skal ikke lute slikt av den heller. Æsj særiøst... Anonymkode: f81bc...bff
herremann Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Prøv å håndvaske buksa, lukter den fortsatt da?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Jeg hadde en bukse som luktet slik. Mørk jeans. Det viste seg etter kontakt med butikken at det var fargestoffet de hadde brukt som luktet. Jeg fikk ny. Den luktet ikke. Anonymkode: a5cbd...81a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Jeg ville prøvd å kjøre en runde med eddik i maskina. Anonymkode: 3fb7d...9e1
Elghund Skrevet 7. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2016 Takk for innspill folkens. Tipper det er fargestoffet, er en sort olabukse, ingen problemer med andre klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå