Gå til innhold

Tips til ungt samboerpar og deres midlertidige bopel?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kreativ blokk..

Hei.

Min kjære og jeg bor nå i en leilighet i Spania, hvor vi skal være dette året. Det er en liten leilighet med skråtak. Veldig koselig. Farven på veggene er blanding mellom eggehvit og latte kan man vel si.. Vi vil gjerne få et litt mer personligpreg over leiligheten. Problemet er bare at vi ikke er så kreative på den måten, og har ikke all verdens av resursser å bruke på dekorasjon og slikt. Vi kan heller ikke spikre ting opp på veggene her. Så det begrenser oss også litt.

Noen forslag til triks eller knep? Eller ideer på hva man kan gjøre. (vet det ikke var en spesielt bra beskrivelse av leiligheten. Men søker alle typer råd og vink :)) Jeg er åpen for "gjør det selv dekorasjoner" bare de ikke er for innviklede og dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med f.eks puter, pledd o.l i farger dere liker? Nye gardiner, et fint sengeteppe, gulvmatter? Fine blomsterpotter, blomster og stearinlys? Ram inn bilder av dere/familie/kunst eller hva dere vil og sett dem på hyller/kommoder e.l. Slike småting som gjør at dere får et personlig preg på leiligheten.

Kan dere male på veggene? Firkanter/sirkler kan eventuelt males rett på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små bilder i lette rammer kan dere henge opp med tack it. Lønner seg å velge rammer med plast og ikke glass, siden de kan falle ned. Aldri opplevd at mine har falt ned, men muligheten er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kreativ blokk..

Tusen takk :) Sier bare helt stop :P

Vi skal en tur på ikea om to uker, så da blir det farvevalg og teppe/ramme innkjøp :) KAn ikke male på veggen, men tack it må vel gå bra skulle en tro. Får finne et tema tenker jeg eller en farve... (Også forhåpentligvis finne noe ikke så alt for tacky til jul :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...