AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Ja, hva hater du? Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på ting som er alvorlige, eller gir søvnløse netter. Dette er min liste: kaffeånde folk som bretter bøker rundt high fives karakterer i filmer/serier som ikke avslutter samtaler på telefon og bare legger på folk som sier "skjerp deg" jenter (og gutter) som prøver å syte seg til ting/tror det er søtt med babystemme trangsynte mennesker varm og doven Pepsi Max påståelige folk som tar feil klær som gnisser Og du da? Anonymkode: f5af8...ccb
Gjest Belle âme Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Hmm, må tenke meg om... Pcen min, den kan seriøst dra dit pepperen gror. Utrulig dårlig norsk-dubba barneprogram som går på typ Disney Chanel. Dessverre er det det einaste unger liker å gjere når det regna. Dette gjelder reklamer òg. Skrivefeil. Folk som blander engelsk og norsk noko veldig! Greit med eit og to ord, men ikkje ei setning som er 50/50! Nynorsk-brukere som skriver på bokmål. Altså, då er det betre med engelsk. Folk som ikkje tar vare på dyra sine, f.eks ikkje kastrerer huskatten sin. Treigt/ingen Internett. Seksuell trakassering. Ræva mi er ingen boksepute for faen! Å miste ting, knuse ting, ødelegge ting, glømme ting osv. Edderkopper.
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 1. Flått 2.Fluer 3.Skrivefeil i aviser! 4.Glatte veier om vinteren 5.Kokosmelk 6.Dårlig kaffe 7.Varm pils 8.Gule vegger 9.Betong 10. Dumhet
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Røyk/ snus. Veps. Mygg. Flått. Kaffe ånde. Pils. Rosenkål. Snø. Utrykk som: serr. Bedrevitere.
Salka Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Dyremishandling Folk som misliker dyr Bråk/støy Insekter Fyll Slitsomme/masete folk Engelske ord og uttrykk som slenges inn i norsken hele tiden. Treigt nett Regn Skrivefeil i aviser
Tanuki Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 min liste, ingen spess rekkefølge -den ekle hvite gugga som kommer frem på kokt torsk - folk som ikke kan legge vekk mobilen når man spiser, prater etc - brunsnegler - å treffe folk jeg gikk på vgs med, alltid kleint - å høre svigerfar drite på do - at butikker i norge stenger så tidlig - skrytebilder på facebook - folk som omtaler barna sine som prinser/prinsesser - folk som tror jeg kan alt om Thai, Kinesisk mat fordi jeg har bodd 7 år i Korea - uttrykk som "bekymringsverdig".... - 1
Minitroll Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 (endret) Ok, tar det i den rekkefølgen som irriterer meg oftest: 1. Dårlig køkultur!!! 2. Studenter som oppfører seg som små hjelpeløse barn( må sitte med alle vennene sine på forelesning, må snakke med venner mens de står i kø....) 3. Snylting 4. Manglende hensyn når de reiser kollektivt. 5. Folk som bare går forbi når det ligger bevisstløse mennesker på gata. 6. Folk som stadig fisker etter skryt på fb 7. Folk som legger ut stygge bilder av meg på nett uten å spørre. 8. Forsøk på pruting på alt mulig 9. Folk som nekter å gi seg i en diskusjon hvor jeg har mer faglig tyngde. 10. å ikke få sove. Endret 5. september 2016 av Minitroll
butterfly28 Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 - Kalde føtter - Overfladiske folk - Snerk - Reklame - Kjendisnytt ala Se og Hør - Vinteren - Kardashians - At det ikke fins gode musikkanaler lengre - De lave strafferammene i Norge - Narkotika - Menn med utringning - Man buns - Bolere - NRK lisensen - Folk som mener de er bedre enn alle andre - Materialisme - Lyden av neglebiting - Rosabloggere - Parkeringsbøter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå