AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Del Skrevet 4. september 2016 Jeg traff en gutt på en sånn side for å finne nye venner. Ganske uformell side, hadde ikke noe profilbilde eller lignende og det var ikke så mange som svarte der (han var den eneste som svarte meg og jeg den eneste som svarte han, sa han i hvert fall.) Det eneste jeg visste var egt at han søkte jentevenner fordi han hadde så mange guttevenner fra før og var 16 år (jeg er 17) Vi utvekslet snapchat og begynte å snakke. Han virket grei nok å snakke med. Det første jeg irriterte meg over var når jeg skulle skrive noe om meg selv. Skrev noe ála "vennene mine er veldig inn i fantasy og sånn men det er ikke jeg så mye, selv om jeg egt burde bli det siden jeg er jo i det miljøet. Så du kan vel kalle meg litt halvveis nerd haha." Ikke en veldig lang melding men ble litt lang til å være snapchat. Også svarer han "haha chill chili." Chill er noe man skriver til folk når de overreagerer eller noe, evt. noe jeg kunne ha sagt til en venn hvis hun var veldig excited over noe litt tullete. Jeg prøvde jo bare å gi et inntrykk av hvem jeg var. OgAltså jeg bare prøvde å gi et inntrykk av hvem jeg er? han tok også screenshot av det jeg hadde skrevet!? Ble litt irritert da, men nevnte det ikke for han. Neste drev vi og diskuterte filmer. Jeg hadde en film jeg mente var bra og han en han mente var bra. Så skrev han noe sånt som: "La oss se de sammen en dag 😉💕." I mitt hode: HVORFOR HJERTE. HVIS JEG VAR UTE ETTER LOVE HADDE JEG BRUKT EN DAGINGSIDE. Og trengte ikke han jenteVENNER? Jeg bare svarte: "uhm kanskje" for å signisere at han skulle gi seg med det her hjertegreiene, men mulig han mistolket det og trodde det var fordi jeg var skeptisk til filmvalget hans (det var en skrekkfilm...) Så snakket vi litt mer, og han begynte å skrive sånn: "vi skal bli såå gode venner. Vi skal henge sammen så mye. Jeg skal vise deg Oslo om kvelden." Altså hallo, vi er ikke bestevenner. Jeg vurderer om jeg i det hele tatt gidder å treffe deg irl og du snakker til meg som om vi er soulmates. Det er creepy! Så jeg skrev det til han. "Du er bare creepy når du skriver sånn, like hold your horses!" Han svarte bare "haha." Så mot slutten av samtalen, jeg var allerede litt irritert av de grunnene nevnt over men vi hadde fortsatt en ok tone. Men så kommer det opp at jeg har tatt screenshot av samtalen, selv om jeg ikke hadde gjort det. "Hæ? Jeg har ikke tatt noe screenshot" Litt etterpå skjer det igjen og jeg skriver noe type: "mobilen min klikker litt nå." Han skrev noe veldig rart, husker ikke helt hva det var men det var noe sånt: "oh tar du screenshot av det jeg skriver." Jeg svarte at nei, jeg har ikke tatt noe screenshot det er bare mobilen min som klikker. Og han svarer: "Chill chili skjønner at du har steinaldermobil." Igjen begynner han med dette chill greiene sine. Jeg er jo helt rolig, jeg informerer bare om at jeg ikke tok screenshot. Og steinaldermobil?? Jeg har en helt vanlig mobil. Var ganske done med å snakke med han da så jeg skrev bare: "Ok nå bare irriterer du meg" (noe han også gjorde.) Og svaret hans irriterte meg om mulig enda mer. "Unnskyld det er bare kjærlighet 💕" Hva kommer han med disse hjertegreiene for? Og måten han skriver uten å forsvare seg selv eller spør hva jeg er irritert over minner meg bare om desperate gutter som skriver alt for å få nudes. Jeg gadd ikke svare en gang. Dette skjedde altså fredag kveld og i løpet av helgen har sendt flere snaps hvor han har skrevet "hei", "god morgen", osv. Jeg har ikke giddet å svare. Bortsett fra en gang hvor jeg skrev at han var veldig desperat. Vi hadde en grei tone utenom det jeg har skrevet her (ikke perfekt match men ja) og jeg var først åpen for å møte han irl bare for å se hvordan vi klikka, men ble så irritert til slutt at jeg vurderer å bare blokkere og glemme hele fyren. Så hva synrs dere? Overreagerer jeg? Anonymkode: 87176...03f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Del Skrevet 4. september 2016 Vanskelig å si. Synes du blir litt vel irritert over de der chill greiene, men vet jo ikke om du var irritert på han fra før. Hvis han irriterer deg så mye er det sikkert best å ikke bli bedre venn med han. Anonymkode: 32de6...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Del Skrevet 4. september 2016 Hehe, dette er det merkeligste jeg har lest på en stund. Anonymkode: 998b7...26a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 4. september 2016 #4 Del Skrevet 4. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff en gutt på en sånn side for å finne nye venner. Ganske uformell side, hadde ikke noe profilbilde eller lignende og det var ikke så mange som svarte der (han var den eneste som svarte meg og jeg den eneste som svarte han, sa han i hvert fall.) Det eneste jeg visste var egt at han søkte jentevenner fordi han hadde så mange guttevenner fra før og var 16 år (jeg er 17) Vi utvekslet snapchat og begynte å snakke. Han virket grei nok å snakke med. Det første jeg irriterte meg over var når jeg skulle skrive noe om meg selv. Skrev noe ála "vennene mine er veldig inn i fantasy og sånn men det er ikke jeg så mye, selv om jeg egt burde bli det siden jeg er jo i det miljøet. Så du kan vel kalle meg litt halvveis nerd haha." Ikke en veldig lang melding men ble litt lang til å være snapchat. Også svarer han "haha chill chili." Chill er noe man skriver til folk når de overreagerer eller noe, evt. noe jeg kunne ha sagt til en venn hvis hun var veldig excited over noe litt tullete. Jeg prøvde jo bare å gi et inntrykk av hvem jeg var. OgAltså jeg bare prøvde å gi et inntrykk av hvem jeg er? han tok også screenshot av det jeg hadde skrevet!? Ble litt irritert da, men nevnte det ikke for han. Neste drev vi og diskuterte filmer. Jeg hadde en film jeg mente var bra og han en han mente var bra. Så skrev han noe sånt som: "La oss se de sammen en dag 😉💕." I mitt hode: HVORFOR HJERTE. HVIS JEG VAR UTE ETTER LOVE HADDE JEG BRUKT EN DAGINGSIDE. Og trengte ikke han jenteVENNER? Jeg bare svarte: "uhm kanskje" for å signisere at han skulle gi seg med det her hjertegreiene, men mulig han mistolket det og trodde det var fordi jeg var skeptisk til filmvalget hans (det var en skrekkfilm...) Så snakket vi litt mer, og han begynte å skrive sånn: "vi skal bli såå gode venner. Vi skal henge sammen så mye. Jeg skal vise deg Oslo om kvelden." Altså hallo, vi er ikke bestevenner. Jeg vurderer om jeg i det hele tatt gidder å treffe deg irl og du snakker til meg som om vi er soulmates. Det er creepy! Så jeg skrev det til han. "Du er bare creepy når du skriver sånn, like hold your horses!" Han svarte bare "haha." Så mot slutten av samtalen, jeg var allerede litt irritert av de grunnene nevnt over men vi hadde fortsatt en ok tone. Men så kommer det opp at jeg har tatt screenshot av samtalen, selv om jeg ikke hadde gjort det. "Hæ? Jeg har ikke tatt noe screenshot" Litt etterpå skjer det igjen og jeg skriver noe type: "mobilen min klikker litt nå." Han skrev noe veldig rart, husker ikke helt hva det var men det var noe sånt: "oh tar du screenshot av det jeg skriver." Jeg svarte at nei, jeg har ikke tatt noe screenshot det er bare mobilen min som klikker. Og han svarer: "Chill chili skjønner at du har steinaldermobil." Igjen begynner han med dette chill greiene sine. Jeg er jo helt rolig, jeg informerer bare om at jeg ikke tok screenshot. Og steinaldermobil?? Jeg har en helt vanlig mobil. Var ganske done med å snakke med han da så jeg skrev bare: "Ok nå bare irriterer du meg" (noe han også gjorde.) Og svaret hans irriterte meg om mulig enda mer. "Unnskyld det er bare kjærlighet 💕" Hva kommer han med disse hjertegreiene for? Og måten han skriver uten å forsvare seg selv eller spør hva jeg er irritert over minner meg bare om desperate gutter som skriver alt for å få nudes. Jeg gadd ikke svare en gang. Dette skjedde altså fredag kveld og i løpet av helgen har sendt flere snaps hvor han har skrevet "hei", "god morgen", osv. Jeg har ikke giddet å svare. Bortsett fra en gang hvor jeg skrev at han var veldig desperat. Vi hadde en grei tone utenom det jeg har skrevet her (ikke perfekt match men ja) og jeg var først åpen for å møte han irl bare for å se hvordan vi klikka, men ble så irritert til slutt at jeg vurderer å bare blokkere og glemme hele fyren. Så hva synrs dere? Overreagerer jeg? Anonymkode: 87176...03f Gjesp.. du er 17 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 4. september 2016 #5 Del Skrevet 4. september 2016 ??😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Del Skrevet 4. september 2016 Hadde aldri overlevd som tenåring i dag, skjønte ikke'no av de greiene der. Har de kuttet norsktimene på skolen? Anonymkode: bfa2e...be3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 4. september 2016 #7 Del Skrevet 4. september 2016 Uff, ikke gidd å snakk mer med han! Og du burde for all del ikke møte han i virkeligheten. Jeg synes han virker utrygg og at dere ikke er helt match! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8 Del Skrevet 4. september 2016 Chill chill = trenger ikke bety at du skal chille. Men at det chill det du skrev. Chill at du er litt nerd. Kanskje han tok screenshoot fordi det var en lang melding og han ville ha tid til å lese alt? <3 = trenger ikke bety noe som helst. Mange bruker mye emoticons. Eller så prøver han å flørte med deg. Og til sist. Ja, du overreagere. Var det her virkelig noe å lage an tråd om? :S Anonymkode: f7be8...083 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #9 Del Skrevet 4. september 2016 Så dere kommuniserer på snap? Hva med å snakke med han. Små setninger mistolkes veldig lett av mottager. Anonymkode: 47227...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #10 Del Skrevet 4. september 2016 chill chill... Du overanalyserer noe så vanvittig. Anonymkode: f686e...acd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #11 Del Skrevet 4. september 2016 Blokker han. Jeg skjonner at du blir irritert. Anonymkode: e09d5...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #12 Del Skrevet 5. september 2016 Excited og love? Vi har gode norske ord som dekker dette Anonymkode: cb194...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #13 Del Skrevet 5. september 2016 Chill Anonymkode: 15845...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå