Gå til innhold

Gratis sjokolade til deg: skohjelp!!!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde satt innmari stor pris på skohjelp fra dere!

Jeg har svære føtter, HATER sko med knyting og vil ha sko som passer til "alt". 

Leter etter sorte sneakerboots eller lignende, med glidelås- eller borrelås-åpning, og pga mine tynne legger og skostørrelse 40, må de være over ankelhøyde sånn at jeg ikke ser ut som jeg jobber på sirkus. Er veldig høy, så noe hæl eller wedge vil jeg ikke ha. Og så må jeg ikke bli ranet av innkjøpet. 

Altså, kriteriene er: 
- Sort farge, kan være detaljer i annen farge
- Glidelås- eller borrelås-åpning
- Over ankelhøyde
- Flate sko (demping er tillatt)
- Absolutt makspris: 1500,- 

Noen som kan hjelpe en kresenper som jeg er??? :) 
Jeg skal personlig sende en melkesjokolade i posten til den som finner det perfekte skopar til meg. 

Anonymkode: f0171...240

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg glemte selvsagt å nevne det viktigste kriteriet: 

- De må heller virke "forminskende" på mine svære klovneføtter, enn forstørrende! 

Skrevet

Altså; Str 40 er ikke svære klovneføtter. Det er en helt normal størrelse.

Anonymkode: 14496...ce9

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså; Str 40 er ikke svære klovneføtter. Det er en helt normal størrelse.

Anonymkode: 14496...ce9

Ehh... jeg bruker 36,5-37 helst. Skjønner at det er kleint å ha såpass store bein og å være dame. Jeg syns jeg har veldig søte føtter. Pyntet med tatoveringer og sånt. :) og alle kommenterer at skoene mine er så små ift. Deres egne når de plasserer sine ved siden av mine. 

Men hadde jeg hatt store føtter, ville jeg ha vært fornøyd da også. :)

Regner med at ts VET at det ikke er noe å se ned på seg selv før, hun vil nok bare ha tips til sko! 

Anonymkode: c250d...097

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt innmari stor pris på skohjelp fra dere!

Jeg har svære føtter, HATER sko med knyting og vil ha sko som passer til "alt". 

Leter etter sorte sneakerboots eller lignende, med glidelås- eller borrelås-åpning, og pga mine tynne legger og skostørrelse 40, må de være over ankelhøyde sånn at jeg ikke ser ut som jeg jobber på sirkus. Er veldig høy, så noe hæl eller wedge vil jeg ikke ha. Og så må jeg ikke bli ranet av innkjøpet. 

Altså, kriteriene er: 
- Sort farge, kan være detaljer i annen farge
- Glidelås- eller borrelås-åpning
- Over ankelhøyde
- Flate sko (demping er tillatt)
- Absolutt makspris: 1500,- 

Noen som kan hjelpe en kresenper som jeg er??? :) 
Jeg skal personlig sende en melkesjokolade i posten til den som finner det perfekte skopar til meg. 

Jeg tåler ikke melkesjokolade, kan jeg få en 100-lapp istedet? Jeg ønsker heller ikke å utlevere meg selv og sende deg navn og adresse. Hvordan løser du det?

Anonymkode: 98c03...487

Gjest lipgloss
Skrevet

Str 40 er da helt normal str,jeg syns str 37-40 er det peneste,blir dem mindre så blir det jo barneføtter

Skrevet

Enklere å kjøpe sjokoladen selv wnn å finne sko til Askepott.

Anonymkode: 95bb6...db1

• Liker 5
Skrevet

Hadde vært fint om folk greide å forholde seg til spørsmålet jeg stiller her; og hvis ikke - så finn på noe annet da vel :) - ts 

Skrevet
Den 5. september 2016 at 10.40, AnonymBruker skrev:

Ehh... jeg bruker 36,5-37 helst. Skjønner at det er kleint å ha såpass store bein og å være dame. Jeg syns jeg har veldig søte føtter. Pyntet med tatoveringer og sånt. :) og alle kommenterer at skoene mine er så små ift. Deres egne når de plasserer sine ved siden av mine. 

Men hadde jeg hatt store føtter, ville jeg ha vært fornøyd da også. :)

Regner med at ts VET at det ikke er noe å se ned på seg selv før, hun vil nok bare ha tips til sko! 

Anonymkode: c250d...097

Såpass store bein og være dame? Kleint? Jeg for min del er 179 høy og har lange tynne bein. Bruker 40 i sko. Syns ikke det er kleint i det hele tatt. Føttene mine står i stil til høyden min. Syns heller ikke tatoveringer på føttene er fint. Mer kleint det :) 

Anonymkode: 3e496...ad0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...