AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hei, jeg vurderer å begynne å trene tidlig om morgenen. Det vil si kl.06.15. Jeg lurer på om noen her inne gjør det samme, har dere råd og tips til meg? Jeg lurer på om energinivået holder seg utover dagen? Jeg pleier å bli temlig utslitt etter øktene mine, hva bør jeg spise for å holde energinivået oppe? Planen er å dra rett på jobb etter trening. Anonymkode: d855d...6fe
Puny Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 (endret) Jeg er litt på Nike 'just do it'! Ikke tenk så mye. Ikke spør deg selv om dette er noe du orker, ikke tenk på om du kommer til å bli sliten, bare gjør det. Ikke lur på om du har sovet nok. Det fine med å trene om morgenen er at du har ikke hele dagen på å prate/tenke deg selv ut av at du trenger å trene. Stå opp å gjør det! Endret 6. september 2016 av Puny
Mariss@68 Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Det har gått helt fint for min del. Trent CrossFit kl 0615. Men viktig med nok mat 😄
OppNedPåAlt Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Har noen råd! - Hvis du kan ha en avtale med noen, ha det! Er det gruppetime, meld deg på kvelden i forveien - Pakk alt du skal ha med deg på kvelden. Pakk gjerne hverdagsklærne ned, ta på deg gymklærne på morgenen og gå rett på trening. - Ha klar frokost! Kjøleskapsgrøt, en pose havregryn du kan lage når du kommer på jobb, yoghurt etc. - ikke slumre med vekkeklokka - BESTEM DEG! :D 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Jeg trener alltid tidlig, hvis ikke blir det ikke gjort. Det som er viktigst for meg er å ikke slurve med oppvarmingen i det hele tatt, siden jeg omtrent går rett fra sengen og ut på treningsmatta, og ikke være redd for å spise for mye. Jeg spiser alltid en frukt eller Skyr eller noe før jeg trener, og en større frokost etterpå, drikker også mye vann.
Strawberrygirl Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Som flere sier, bare Gjør det! Jeg joggee av og til på morgenen hvis jeg vet jeg ikke får til å trene senere på dagen. Da har jeg gjort klart treningstøy på forhånd. Jeg setter på vekkerklokka, og når den ringer står jeg opp med en gang! Da får jeg ikke tid til å kjenne på hvor trøtt jeg er 😛 jeg drikker en del vann Før jeg drar ut på joggetur. Spiser frokost etter jogging og dusjing. Fungerer veldig fint for meg. Jeg er i bedre humør på dagen de dagene jeg har jogget på morgenen. Føler jeg har mye energi også Du kan jo trene litt lettere økter i starten, hvis du er redd for å ikke ha nok energi utover dagen? Trur også det kan Være lurt å spise mat med mye proteiner etter trening hvis du føler deg sliten? Lykke til 2
Rainbow Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Jepp, det er bare å gjøre det. Gå på autopilot. Ikke tenk for mye, trikset er å begynne før hjernen får med seg hva kroppen driver med. Jeg har klokka på 6.30 og begynner stort sett å trene innen maks fem minutter. Ut av senga - på do - inn i treningstøy - begynne. Jeg drikker ofte en Fres eller lignende rett før, da begynner den å virke omtrent halvveis uti økta når jeg trenger litt ekstra energi. Ellers trener jeg på tom mage. Trener HIIT, Tabata, styrke, cardio etc hjemme. Etterpå tar jeg en shake og så går jeg tur med hunden, og så spiser jeg frokost som jeg har laga kvelden i forveien når jeg kommer fram på jobb. Får masse energi av treningen, føler meg høy lenge etterpå. De veldig få dagene jeg ikke får trent om morran føler jeg meg mye slappere, og har mye større problemer med konsentrasjonen på jobb.
Strawberrygirl Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 Den 5.9.2016 at 13.00, Rainbow skrev: Jepp, det er bare å gjøre det. Gå på autopilot. Ikke tenk for mye, trikset er å begynne før hjernen får med seg hva kroppen driver med. Jeg har klokka på 6.30 og begynner stort sett å trene innen maks fem minutter. Ut av senga - på do - inn i treningstøy - begynne. Jeg drikker ofte en Fres eller lignende rett før, da begynner den å virke omtrent halvveis uti økta når jeg trenger litt ekstra energi. Ellers trener jeg på tom mage. Trener HIIT, Tabata, styrke, cardio etc hjemme. Etterpå tar jeg en shake og så går jeg tur med hunden, og så spiser jeg frokost som jeg har laga kvelden i forveien når jeg kommer fram på jobb. Får masse energi av treningen, føler meg høy lenge etterpå. De veldig få dagene jeg ikke får trent om morran føler jeg meg mye slappere, og har mye større problemer med konsentrasjonen på jobb. Hva er en fres? Ble nysgjerrig
Rainbow Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 Det er en brusetablett med bla. koffein, brukes til å gi energi til trening. Fra ProteinFabrikken. Syns det er lettere å ta en sånn enn en hel energidrikk eller pre-workout drink, siden jeg skal begynne så fort etter at jeg har stått opp! 1
himla Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 Jeg står opp kl 05 og drar på trening. Da er jeg ferdig kl 07 og klar til jobb. Trikset er å legge seg tidelig. Du må på en måte snu døgnet, det tar tid å komme inn i det. Men alt er mulig bare du vil. Og ikke ha slumrimg, det går ille. Ha vekkerklokke sånn at du må utsv senga. Mat er individuelt, noen må ha frokost andre ikke. Jeg må ha kaffe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå