AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Vi bor i gammelt og kaldt hus, så jeg tror babyen vår kommer til å trenge ullpysj i vinter. Noen som har noen tips? Er så lei av å sitte å bla gjennom side etter side med babyklær utseendet og farge er ikke viktig. Og helst i en litt annen prisklasse enn lillelam. Men alt av tips tas imot med takk. Anonymkode: 86e5a...992
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Name IT, Cubus, Reflex. Anonymkode: f0bd2...df4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Bestill en ullpysj med fot fra Nøstebarn! Ullfrotte tror jeg det var. Barna våre har brukt de pysjene fra oktober-april og alltid vært gode og varme! De er dyre, men definitivt verdt pengene. Anonymkode: b8e1b...5da
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Ullfrotte fra Nøstebarn! Dyre, men verdt hver krone. Anonymkode: bf502...23f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Jeg likte de fra cubus godt, tynne, myke, og fin pris. Vi brukte mange derfra. Anonymkode: ddb15...aa3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Bruker de fra hust & clair Anonymkode: 49554...175
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Vi har vært fornøyd med Cubus sine! I tillegg fikk vi en i gave fra Janus som var super, den var romslig med mulighet for å brette ned ekstra lengde både i armer og bein (men den aner jeg ikke prisen på). Anonymkode: f34f5...6b6
Cera Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Sparkjøp har også mye god og rimelig ull ☺️
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 Gå på Coop Obs og kjøp Norsk; Janus. Anonymkode: a548f...033
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #12 Skrevet 5. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på Coop Obs og kjøp Norsk; Janus. Anonymkode: a548f...033 Vi har fabrikkutsalg med janus her i byen, så det skal definitivt sjekkes ut Takk for tips alle. Men jeg finner ingen ullpysjer fra cubus :/ skal dobbeltsjekke på nettbutikken straks, men de har ingenting i butikkene her. Anonymkode: 86e5a...992
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har fabrikkutsalg med janus her i byen, så det skal definitivt sjekkes ut Takk for tips alle. Men jeg finner ingen ullpysjer fra cubus :/ skal dobbeltsjekke på nettbutikken straks, men de har ingenting i butikkene her. Anonymkode: 86e5a...992 Cubus sin ull henger blant sokker og annet tilbehør, de er pakket inn i firkantede plastposer med ziplock. Det er mulig ullpysjene ikke er kommet for sesongen enda, det ser ikke ut til at de ligger på nett. Anonymkode: f34f5...6b6
FantasDick Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 Jeg vet ikke helt om de jeg har fra Cubus er pysjer, sånn egentlig, men det er i alle fall tynne heldresser med knapper i merinoull. Vi bruker de både som pysj på hytta, til utesoving og under andre klær når det er kaldt.
Honesty Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 Nøstebarn har vel både i ullfrotte (de var for varme for ungene mine selv på soverom uten varme), og i ullsilkeblanding? Ellers har Devold ullpysjer som er OK, men de er vide i passformen, og ikke så bra for tynne barn. Cubus hadde tidligere også ullpysjer/heldresser med bomullsinnside, og de var en favoritt her.
Lumos Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 Cubus og Janus sine pysjer, eller lekedress som de også blir kalt Kjempegode, tynne og myke pluss fin pris! Jeg liker også Joha sine tynne ullpysjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå