Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i gammelt og kaldt hus, så jeg tror babyen vår kommer til å trenge ullpysj i vinter.

Noen som har noen tips? Er så lei av å sitte å bla gjennom side etter side med babyklær :P utseendet og farge er ikke viktig. Og helst i en litt annen prisklasse enn lillelam. Men alt av tips tas imot med takk.

Anonymkode: 86e5a...992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name IT,  Cubus, Reflex.

Anonymkode: f0bd2...df4

Skrevet

Bestill en ullpysj med fot fra Nøstebarn! Ullfrotte tror jeg det var. Barna våre har brukt de pysjene fra oktober-april og alltid vært gode og varme! De er dyre, men definitivt verdt pengene. 

Anonymkode: b8e1b...5da

Skrevet

Ullfrotte fra Nøstebarn! Dyre, men verdt hver krone.

Anonymkode: bf502...23f

Skrevet

Jeg likte de fra cubus godt, tynne, myke, og fin pris. Vi brukte mange derfra. 

Anonymkode: ddb15...aa3

Skrevet

Bruker de fra hust & clair :) 

Anonymkode: 49554...175

Skrevet

Cubus :)

Anonymkode: b94f7...123

Skrevet

Vi har vært fornøyd med Cubus sine! I tillegg fikk vi en i gave fra Janus som var super, den var romslig med mulighet for å brette ned ekstra lengde både i armer og bein (men den aner jeg ikke prisen på). 

Anonymkode: f34f5...6b6

Skrevet

Sparkjøp har også mye god og rimelig ull ☺️

Skrevet

Gå på Coop Obs og kjøp Norsk;  Janus. 

Anonymkode: a548f...033

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå på Coop Obs og kjøp Norsk;  Janus. 

Anonymkode: a548f...033

Vi har fabrikkutsalg med janus her i byen, så det skal definitivt sjekkes ut :)

Takk for tips alle. Men jeg finner ingen ullpysjer fra cubus :/ skal dobbeltsjekke på nettbutikken straks, men de har ingenting i butikkene her.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fabrikkutsalg med janus her i byen, så det skal definitivt sjekkes ut :)

Takk for tips alle. Men jeg finner ingen ullpysjer fra cubus :/ skal dobbeltsjekke på nettbutikken straks, men de har ingenting i butikkene her.

Cubus sin ull henger blant sokker og annet tilbehør, de er pakket inn i firkantede plastposer med ziplock. Det er mulig ullpysjene ikke er kommet for sesongen enda, det ser ikke ut til at de ligger på nett. 

Anonymkode: f34f5...6b6

Skrevet

Jeg vet ikke helt om de jeg har fra Cubus er pysjer, sånn egentlig, men det er i alle fall tynne heldresser med knapper i merinoull. Vi bruker de både som pysj på hytta, til utesoving og under andre klær når det er kaldt. 

Skrevet

Nøstebarn har vel både i ullfrotte (de var for varme for ungene mine selv på soverom uten varme), og i ullsilkeblanding? Ellers har Devold ullpysjer som er OK, men de er vide i passformen, og ikke så bra for tynne barn. Cubus hadde tidligere også ullpysjer/heldresser med bomullsinnside, og de var en favoritt her.

Skrevet

Cubus og Janus sine pysjer, eller lekedress som de også blir kalt :) Kjempegode, tynne og myke pluss fin pris! Jeg liker også Joha sine tynne ullpysjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...