AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Del Skrevet 4. september 2016 Er det flere enn meg som opplever hakking på programmene på NRK appen på Samsung smart TV? Jeg vet ikke om det er bare der det hakker men det er i alle fall der jeg opplever problemer og det er utrolig irriterende. Har allerede prøvd å reinstallere appen. Er det rett og slett bare en dårlig app utviklet for Samsung smart TV eller gjelder dette på alle plattformer? Problemet gjelder på 2 ulike Samsung Smart TV-er, så det har ingenting med TV-en å gjøre heller. Alle andre apper som Netflix, HBO og YouTube fungerer normalt. Noen som vet om NRK er kjent med problemet og gjør noe med dette? Hadde likt å se lisenspengene mine gå til det Anonymkode: c7396...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Del Skrevet 6. september 2016 Aldri opplevd. Jeg har en Samsung 8-serie, og alle appene funker som en drøm. Kan det ha noe med nettlinjen din?? Streamer du over wifi eller kabel? Anonymkode: a95e4...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 6. september 2016 #3 Del Skrevet 6. september 2016 Funker fint her. Har også Samsung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Del Skrevet 6. september 2016 Så merkelig. Den ene går på kablet, den andre trådløs. Har 100 linje så det bør være bra nok. Er jo kun nrk som ikke funker optimalt TS Anonymkode: c7396...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Del Skrevet 7. september 2016 Funker fint her og Anonymkode: a4e31...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 7. september 2016 #6 Del Skrevet 7. september 2016 Er tven plugget med nettverkskabel eller benytter du wifi? Hvis wifi, åssen router bruker du? Null problemer med mine samsung tver men så bruker jeg top notch wifi utstyr og har 1000 mbit linje da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #7 Del Skrevet 7. september 2016 7 timer siden, Akay skrev: Er tven plugget med nettverkskabel eller benytter du wifi? Hvis wifi, åssen router bruker du? Null problemer med mine samsung tver men så bruker jeg top notch wifi utstyr og har 1000 mbit linje da. Den ene tven er koblet med nettverkskabel. Den andre wifi. Jeg har samme kapasitet på linjen som deg (selv om jeg ikke får full utbytte av det over wifi da). Har fiber med Huawei router fra GET. Det hakker i programmene på NRK. Har sett dokumentarer og serier, og det er samme problem uansett. For å spesifisere hakkingen: programmet går i noen minutter, deretter blir det et dropp i bilde og lyd, før programmet igjen fortsetter. Dvs jeg kan se et program, men det er frustrerende med denne hakkingen/droppen innimellom. TS Anonymkode: c7396...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 7. september 2016 #8 Del Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den ene tven er koblet med nettverkskabel. Den andre wifi. Jeg har samme kapasitet på linjen som deg (selv om jeg ikke får full utbytte av det over wifi da). Har fiber med Huawei router fra GET. Det hakker i programmene på NRK. Har sett dokumentarer og serier, og det er samme problem uansett. For å spesifisere hakkingen: programmet går i noen minutter, deretter blir det et dropp i bilde og lyd, før programmet igjen fortsetter. Dvs jeg kan se et program, men det er frustrerende med denne hakkingen/droppen innimellom. TS Anonymkode: c7396...a4a Hvis du har 1000 mbit linje så skal du aldri slite med noe. Get leverer dog ikke 1000 mbit. Wifi kan utgjøre en forskjell her. Du kan ha interferens fra andre nærliggende nett som er meget vanlig på 2.4ghz. Anbefaler uansett å få seg en asus router av litt høyere modell. Du kan også prøve å se om du kan oppdatere firmware på tven. Gå på meny på tven og velg kundesupportmenyen. Velg programvareoppdatering der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Del Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, Akay skrev: Hvis du har 1000 mbit linje så skal du aldri slite med noe. Get leverer dog ikke 1000 mbit. Wifi kan utgjøre en forskjell her. Du kan ha interferens fra andre nærliggende nett som er meget vanlig på 2.4ghz. Anbefaler uansett å få seg en asus router av litt høyere modell. Du kan også prøve å se om du kan oppdatere firmware på tven. Gå på meny på tven og velg kundesupportmenyen. Velg programvareoppdatering der. Leste en 0 forskjell men ja, linjen jeg har er absolutt bra nok og jeg har som sagt ikke problemer med noe annet enn akkurat dette. I forbindelse med andre problemer med nettet har jeg også vært inne og byttet kanal på wifi uten at det har utgjort noen forskjell. Takk allikevel for tips. Løsningen til GET suger. Jeg kunne ikke bytte trådløs til get boxen for bedre kapasitet over Wifi da visstnok ikke det støttet løsningen som var satt opp i vår blokk! Det eneste jeg kan gjøre for å få utbytte av bredbåndsastigheten over wifi var visstnok å kjøpe en trådløs router med bedre kapasitet og koble denne til Huawei boksen. Da måtte jeg visst også ringe GET slik at det fungerer. Kjente jeg var rimelig irritert etter den samtalen. Såpass låst system og monopol på fiberen Anonymkode: c7396...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 7. september 2016 #10 Del Skrevet 7. september 2016 Har du mulighet for 5ghz wifi? Litt dårligere dekning men bedre hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas7 Skrevet 15. desember 2016 #11 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg har samme problem. Har superrask fiber med 300/300 linje og kjapp router så det er ikke her problemet er. Kun NRK appen som jeg har problemer med. Streame 4K i Netflix er det f.eks ikke noe problem med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #12 Del Skrevet 16. desember 2016 8 timer siden, Thomas7 skrev: Jeg har samme problem. Har superrask fiber med 300/300 linje og kjapp router så det er ikke her problemet er. Kun NRK appen som jeg har problemer med. Streame 4K i Netflix er det f.eks ikke noe problem med. Ts her Fremdeles samme greiene her. Heldigvis har vi fått nrk app på get-boksen så da benytter vi heller den på tv-en som har digital dekoder koblet til. Den andre dropper vi å se nrk på. Dessverre. Tipper om man ringer samsung support er man sikkert ikke den eneste med dette problemet.... Anonymkode: c7396...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ollietarkaka Skrevet 1. februar 2017 #13 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg har samme problem på kablet linje målt til 100 mbps, kjører 4k i Amazon/Neflix. På Nrk går det fint i 30 sek til et par minutter, så kommer et brudd på et halvt sek eller noe sånt der lyd og innimellom bilde forsvinner. Da mister man gjerne også synk med bilde og lyd. Jeg har en Samsung JS8500 2015 modell. Fantastiske Samsung har utstyrt dette årets modeller med en Tizen (OS) versjon som ikke er kompatibel med 2016 Tizen versjonen. De lovte en oppgradering for å fikse dette i starten av 2016 http://www.tizenexperts.com/2016/01/samsung-2015-smart-tv-update-no-evolution-kit-changed-needed/ men det ser ut som de bare driter i, support prøver hvertfall å unngå temaet. Mange apper kjører derfor på gamle versjoner i 2015 TVer - har dere to som har problemet tilfedligvis denne årgangen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #14 Del Skrevet 1. februar 2017 Vi kjøpte de samtidig @Ollietarkaka i slutten av 2015 så det er godt mulig de er 2015 modeller. Nrk appen via appmenyen til get digitalmottaker fungerer heldigvis utmerket. Så på tv i stua bruker vi den, mens vi dropper nrk helt på soverommet. Underlig at det er akkurat denne som har problemer mens alle andre apper som netflix og hbo fungerer utmerket. Anonymkode: c7396...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #15 Del Skrevet 3. februar 2017 Opplever akkurat det samme. Har en 2015 modell. Fortsatt ikke funnet noen løsning. Anonymkode: 015e3...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå