Gå til innhold

Tredemøller fra Sportsmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en tredemølle fra Sportsmaster? Hvilken modell har du? Er du fornøyd? Har lyst på en tredemølle, og lurer på å bestille en fra Sportsmaster😀

Anonymkode: 685cd...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den samme som @skruf, og er superfornøyd jeg også. Løper 3-5 mil i uka. Den har AC-motor og tåler kontinuerlig bruk så lenge du ikke er veldig tung - mao ikke noe problem å løpe maraton på den om du har lyst til dét (eller trene til maraton, noe som kanskje er mer realistisk ;)). 

Den har til nå vært så godt som vedlikeholdsfri (jeg har oljet under båndet en gang i året siden den ble kjøpt, that's it), og den er veldig behagelig i bruk - ikke for "løs" (hater "duvende" tredemøller), men ikke like belastende for bena som asfalt. Har hatt min i drøye 2.5 år.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, miore skrev:

Jeg har den samme som @skruf, og er superfornøyd jeg også. Løper 3-5 mil i uka. Den har AC-motor og tåler kontinuerlig bruk så lenge du ikke er veldig tung - mao ikke noe problem å løpe maraton på den om du har lyst til dét (eller trene til maraton, noe som kanskje er mer realistisk ;)). 

Den har til nå vært så godt som vedlikeholdsfri (jeg har oljet under båndet en gang i året siden den ble kjøpt, that's it), og den er veldig behagelig i bruk - ikke for "løs" (hater "duvende" tredemøller), men ikke like belastende for bena som asfalt. Har hatt min i drøye 2.5 år.

Oljer 1 gang i året jeg også, ellers ingenting :)

Dessuten liker jeg viften som er innebygd i frontpanelet, veldig behagelig. Pluss for god plass å sette fra seg høytaler eller evt ipad for å ha noe å se på mens man løper. 

Beste kjøpet jeg har gjort innen trening. 

Ang vekt så er mannen min ca 90kg, vet ikke om det betegnes for tungt, men mølla tåler fint hans vekt. 

Skrevet

Tror de oppgir maksvekt til 130 kg. Det betyr ikke at man ikke kan løpe på den om man veier mer, men maksfarten il mølla går en hel del ned (noe som kanskje ikke er så farlig om man veier 130 kg?). Er man ekstremt tung og løper ekstremt fort (18-20 km/h) bør man kanskje velge modellen over, T85. Men jeg ser for meg at dette gjelder en ganske begrenset mengde mennesker :)

• Liker 1
Skrevet

Ah, da ble jeg litt klokere :) 

• 3 år senere...
Skrevet

Har også T70 fra Sportsmaster. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 67990...6a1

Skrevet

Kjøp heller en brukt Precor mølle på finn.no. Dukker stadig vekk opp mange der til lav pris, disse koster kanskje 40-50 000kr nye.

I stedet for tredemølle vil jeg heller anbefale elipsemaskin.

Anonymkode: 76410...648

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...