2shy Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Er det noen som har denne serien, og er dere fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, 2shy skrev: Er det noen som har denne serien, og er dere fornøyd? De håndklærne er helt fantastiske! Har håndkle fra både Missoni og Gant, men når det kommer til badehåndkle, så er IKEA sine overlegne. Løp å kjøp Anonymkode: 1bc71...beb 1
2shy Skrevet 4. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: De håndklærne er helt fantastiske! Har håndkle fra både Missoni og Gant, men når det kommer til badehåndkle, så er IKEA sine overlegne. Løp å kjøp Anonymkode: 1bc71...beb Er det konkret Åfjarden du har prøvd da? Jeg løper og kjøper
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 11 timer siden, 2shy skrev: Er det konkret Åfjarden du har prøvd da? Jeg løper og kjøper Ja, det er Åfjärden Jeg har disse: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10295799/ Bare å få de i hus Anonymkode: 1bc71...beb
juliane Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Vi har endel av dem, veldig deilige! Har riktignok ikke hatt de så mange månedene da, så vet ingenting om slitestyrken.
2shy Skrevet 5. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2016 Tusen takk for svar, da blir det en tur til IKEA :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå