Gjest Yellowrose Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg gikk tur i joggesko i stad og vrikket nesten ankelen flere ganger skoene er med demping og veldig gode å gå i. Er det sant at høye sko hjelper når man har svake ankler? Vil jo ikke falle når jeg går ute..
Gjest lipgloss Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 hei jeg bruker vibram sko når jeg løper eller går tur, det blir som å gå barbeint og det styrker også føtter og ankler,ser litt sært ut men de e helt nydelige å gå med.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Fjellstøvler av den lette typen er mye bedre til turgåing enn joggesko. Ta deg en tur på sportsbutikken og prøv. Anonymkode: 2350f...c0d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 22 timer siden, Yellowrose skrev: Jeg gikk tur i joggesko i stad og vrikket nesten ankelen flere ganger skoene er med demping og veldig gode å gå i. Er det sant at høye sko hjelper når man har svake ankler? Vil jo ikke falle når jeg går ute.. Høye hæler bør du unngå om du har svake ankler Anonymkode: b847c...b2c
penny_ Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Først og fremst ville jeg trent anklene. http://blogg.x-life.no/troblete-ankler-se/ Let etter sko med god støtte og stabilitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå