AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 hva skal til for at dere menn holder på interessen for en kvinne? Har falt for en mann, å jeg er redd han skal miste interessen for meg. Frem til nå har vell han tatt mest initiativ, jeg har vært litt tilbakeholden av flere grunner. Men mister dere interessen av at dn kvinne er litt tilbakeholden? Eller er det bedre enn at hun er "for ivrig"? Anonymkode: 7ba8f...df2
Lappa Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Kan bare svare for meg selv, men ja. mister interessen relativt fort om dama ikke er med på leken.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Lappa skrev: Kan bare svare for meg selv, men ja. mister interessen relativt fort om dama ikke er med på leken. HUFF.... og jeg som har vært avvisende på sexfronten mange ganger med en jeg liker veldig godt Nå i helgen svarte han ikke på et bilde jeg sendte heller... det er nok et tydelig tegn da :/ mannfolk altså Anonymkode: 5402f...f0d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Mister fort interessen om dama er tilbakeholden og avvisende. At hun vil vente med sex er greit. Mangel på initiativ til kontakt er kjedelig. Anonymkode: dee21...ce6 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hva skal til for at dere menn holder på interessen for en kvinne? Har falt for en mann, å jeg er redd han skal miste interessen for meg. Frem til nå har vell han tatt mest initiativ, jeg har vært litt tilbakeholden av flere grunner. Men mister dere interessen av at dn kvinne er litt tilbakeholden? Eller er det bedre enn at hun er "for ivrig"? Anonymkode: 7ba8f...df2 Dette er selvfølgelig individuelt, og kommer an på situasjonen... Anonymkode: 741d0...7fc
draug 75 Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Hvis man oppdager at kvinna bare tar imot, og bare holder igjen, da er det ganske fort over. Å erte opp mannfolk og "være vanskelig og kostbar" drar i grunnen bare en type menn: de som liker å overvinne motstand og skaffe seg troféer.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hva skal til for at dere menn holder på interessen for en kvinne? Har falt for en mann, å jeg er redd han skal miste interessen for meg. Frem til nå har vell han tatt mest initiativ, jeg har vært litt tilbakeholden av flere grunner. Men mister dere interessen av at dn kvinne er litt tilbakeholden? Eller er det bedre enn at hun er "for ivrig"? Anonymkode: 7ba8f...df2 hva er egentlig problemet? Anonymkode: 4641b...d89
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Ta intiativ til neste date😉 Anonymkode: 188b6...1a0
Charmander Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hva skal til for at dere menn holder på interessen for en kvinne? Har falt for en mann, å jeg er redd han skal miste interessen for meg. Frem til nå har vell han tatt mest initiativ, jeg har vært litt tilbakeholden av flere grunner. Men mister dere interessen av at dn kvinne er litt tilbakeholden? Eller er det bedre enn at hun er "for ivrig"? Anonymkode: 7ba8f...df2 Vel om dama aldri tar initiativ og er veldig tilbaketrukken så behøver du vel ikke være ekspert for å forstå at menn kan tolke dette som at du ikke er interessert. Ta insj til å date du også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå