AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #81 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, Baremenneske skrev: Det kjentes ganske rart, men ble faktisk ikke så overrasket.. Satt også igjen med en følelse av at selv om personen ikke hadde kontakt med meg på lenge( pga en litt vanskelig situasjon) så hadde jeg likevel blitt satt pris på og tenkt på- og at personen ville likevel se meg en siste gang før han "dro"! Og jeg ble faktisk litt beroliget av det. 😊 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd noe av det samme som du forteller. Veldig unik opplevelse. Jeg er allikevel glad dette inne skjer hver gang noen dør, det hadde blitt for tungt å bære. Anonymkode: 34823...fee Vi er flere som har erfart det. Siste gangen jeg møtte min far bare visste jeg det var siste gang. Han hadde hanglet i mange år av forskjellige grunner, men akkurat da var han inne i en forholdsvis bra periode. Likevel bare "visste" jeg det. Jeg sørget for å få tatt noen fine bilder av ham, med det påskudd at jeg skulle prøve kameraet på den nye mobilen, men valgte ellers å ikke si noe. Jeg kunne jo ta feil, ikke sant? Og om jeg fikk rett så var det ikke noe noen kunne gjøre med det. Det var imidlertid en svært ugrei følelse da han kjørte meg til flyplassen etter besøket og jeg visste det var siste gang. 3 dager etter jeg hadde vært der ble han akutt syk og døde. Jeg har også hatt andre liknende opplevelser der jeg bare har visst ting skulle skje. Heldigvis er dette eneste gangen i forbindelse med dødsfall da. Jeg kan tydeligvis ikke styre denne delen av intuisjonen, men når den inntreffer er det lett å kjenne igjen. Denne formen for "vite" er helt annerledes enn når man vet noe basert på kunnskap og læring. "Intuisjonsvitenen" om jeg kan kalle det det, er så sterk at man kjenner det ikke er noen som helst mulighet for at det man vet kommer til å være feil. Det er litt vanskelig å forklare forskjellen for folk som ikke har opplevd det, men jeg tror alle som har den type intuisjon kjenner den igjen når den er der. Og nei, den virker ikke på Lottotall.... De fleste av oss kan ikke styre hva vi kommer til å "vite" noe om. Anonymkode: a9234...b4d 1
Gjest Baremenneske Skrevet 5. september 2016 #82 Skrevet 5. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd noe av det samme som du forteller. Veldig unik opplevelse. Jeg er allikevel glad dette inne skjer hver gang noen dør, det hadde blitt for tungt å bære. Anonymkode: 34823...fee Der er vi enig!
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #83 Skrevet 13. november 2016 opplevd mye av de samme som deg ts, du er ikke alene:D
Jolene Skrevet 13. november 2016 #84 Skrevet 13. november 2016 Ja, jeg tror på både varsler og synske. Har opplevd litt for mye som ikke logisk kan forklares til å ikke tro på det.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #85 Skrevet 13. november 2016 Jeg har ofte plutselig fått innfall om ting som viste seg å stemme men det tror jeg neppe har noe med å være synsk ... så nei jeg tror ikke på synske i det hele tatt. De legger vekt på at det er "åndelig" , imens jeg tror heller at det er logisk grunn bak det..at hjernen prosesserer gammel og ny info og at det innfallet man får bare er et resultat av det Anonymkode: 0b232...408
President Lotte Skrevet 13. november 2016 #86 Skrevet 13. november 2016 Jeg tror ikke, jeg vet. Nettopp fordi at jeg er synsk. Jeg er en healer med overnaturlige evner.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #87 Skrevet 13. november 2016 På 5.9.2016 den 12.46, AnonymBruker skrev: Det er forståelig, når man ikke opplever det selv. Jeg er skeptisk selv, til folk som sier at de opplever ditten og datten. Det strider liksom imot alt man blir lært/hjernevasket med Anonymkode: 50deb...b5b Jeg har ikke lest hele tråden, men svarer på dette. Det er naturlig å være skeptisk til noe man ikke opplever selv. Uten sammenligning for øvrig: Jeg kan ikke forstå at de aller fleste tenker i bilder, når jeg selv aldri har sett ett eneste bilde i mitt hode. Jeg vet at det er slik, men jeg har vanskeligheter for å forstå det. Samtidig vet jeg at mange av de som ser bilder inne i hodet er skeptiske når de hører at jeg ikke gjør det. Noen tror jeg lyver, og noen tror at jeg har evnen men ikke har utviklet den. De fleste av oss har en egen trang til å sette ting i bås, og vi prøver å finne logisk løsning på det meste. Dette blir en logisk brist, og da blir vi skeptiske. På samme måte blir det med sterk intuisjon/synskhet. Har du ikke sterk intiusjon selv, er det vanskelig å forstå at andre har det. Og om du har sterk intuisjon er det vanskelig å forstå at andre ikke har det samme, og man får en følelse av å være annerledes, å stå utenfor normalen. Noen aksepterer det uten videre, andre kjemper med aksepten. Anonymkode: db933...a99
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #88 Skrevet 13. november 2016 Jeg har hatt noen opplevelser der jeg har drømt ting som stemmer, eller der jeg har hatt en følelse av viten. En bekjent av meg la ut på Facebook at hun var gravid. Hun visste ikke kjønn. Jeg var sikker på at hun bar en jente som ville bli kalt opp etter min bekjentes avdøde mor. Det stemte. Nå nylig var noen jeg har en yrkesrelasjon til innlagt på sykehus. Jeg visste ingenting om hvor lenge det ville vare. En natt drømte jeg at vedkommende skulle komme hjem, morgenen etter var første beskjed på jobb at vedkommende var kommet hjem. Da jeg var gravid, fikk jeg ikke vite kjønn på ultralyd da fosteret hadde parkert bakenden godt ned i bekkenet mitt så det ikke var mulig å se. Likevel visste jeg at det var en jente. Jeg var så sikker på det, at da jeg sendte bilde til svigermor for å fortelle at hun var vel ute, glemte jeg å skrive kjønn 😂 Selvfølgelig, jeg kunne like gjerne tatt feil, men jeg opplever stadig at når jeg lytter til innfall som føles riktig, så viser det seg at jeg tar fornuftige valg. Anonymkode: 967c6...0f9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #89 Skrevet 13. november 2016 På 4.9.2016 den 19.18, AnonymBruker skrev: Jeg tror på flaks og tilfeldigheter Anonymkode: cb3eb...086 Moren min døde sist vår. Jeg var ikke forberedt, nektet å tro at hun var så syk. Alikevel leste jeg meg opp om begravelser som om jeg planla en. Jeg har "bevis" mtp søkehistorien min på nett. Jeg reiste for å besøke henne, og hun døde dagen etter at jeg dro. Fikk ikke sove natten før hun døde, da det føltes som jeg var ivaktatt. Det var en skikkelse i hvitt som stod å stirret på meg ved sengen min. Flyttet stadig på meg, og den fulgte meg hvor enn jeg prøvde å sove den natten. en lang skikkelse i hvitt med et stirrende øye. Jeg er 30 år, og ikke akkurat mørkeredd, men den natta var jeg skikkelig redd.. Etter at hun døde, så har jeg drømt om henne. At hun holder hånden min mens jeg ligger og sover, og at hun lytter til meg, snakker til meg..forteller meg at hun ikke vil forandre seg. at hun fortsatt er der. Jeg er ikke "gal" av lengsel etter min mor. vi var ikke nære. Men hun elsket jo meg. og jeg elsket min mor. Jeg mener ikke dette er "flaks" og ei heller "tilfeldig" -eller? Dette er bare litt av det jeg har opplevd. Anonymkode: 82b0e...53e
Ulla Ullsokk Skrevet 21. november 2016 #90 Skrevet 21. november 2016 På 4.9.2016 den 19.17, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner at jeg, på det området, har en tendens til å være svært, svært skeptisk. Av natur er jeg skeptisk. Jeg tror f.eks ikke noe på kjendiser som sier at de "healer" eller "ser", eller snakker med de døde. Men samtidig har jeg opplevd endel rare ting selv, det hender f.eks at jeg får et nyss om hva som kommer til å hende. Men jeg vet det ikke sikkert før etter det har skjedd. Det skjedde idag, jeg fikk en uggen følelse av at noe spesifikt kom til å skje - men jeg la det fra meg og tenkte at det bare var en tvangstanke eller noe lignende. Men det viste seg å stemme, det skjedde. Uten at det var noe jeg hadde kontroll over (jeg satt på i en bil..). Slike ting har hendt mange ganger nå, og jeg "tror egentlig ikke på det", men samtidig er det for merkelig til å være tilfeldigheter også. Jeg vet det ofte hvis en jeg kjenner er gravid, uten at hun sier noe eller gjør noe (vi snakker om nygravid, noen uker på veg). Da søsteren min var gravid, uten at noen (ikke engang hun selv! Hun dro på masse fester osv, og fant etter hvert ut at hun var gravid, ups.. dårlig samvittighet for alkoholinntak etc) visste det, så satt vi i et familieselskap og pratet om løst og fast. Jeg så på henne og bare visste at nå er hun gravid. En overveldende følelse, helt ut av det blå. Kan selvsagt ha vært tilfeldig, alle gangene, sier skeptikeren i meg. Hva tror du om sånt? Anonymkode: 50deb...b5b Høres ut som en av mine beste venninner. Hun har nektet på det i alle år, sagt at det må være tilfeldig. Men de siste årene har hun blitt mer overbevist selv, da hun fikk seg en kjæreste som syntes dette var spennende og testet henne en rekke ganger. Moren hennes har alltid sagt at hun har evner, men denne moren er ikke et hyggelig menneske, så vi har tatt henne med en klype salt. Det er bare ting som ikke KAN være tilfeldig!
Byjenta! Skrevet 27. november 2016 #91 Skrevet 27. november 2016 tror jeg absolutt på, jeg kan se hva som skjer før det skjer ofte. Er ikke alltid, men plutselig "kommer" det til meg. Men det er flere måneder i forveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå