AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #61 Skrevet 5. september 2016 14 minutter siden, Baremenneske skrev: Selv har jeg opplevd at et nært familiemedlem tok kontakt med meg-jeg hadde sovna og alt var likevel dønn virkelig..jeg klarte ikke få opp øynene.. Plutselig står personen der ovenfor meg og bare ser på meg..så blir jeg strøket over håret før han forsvinner i løse luften.. Rett etter får jeg endelig våkna og sitter med en bestemt følelse av det var et farvel. Dagen etter hører jeg at personen døde på akkurat det tidspunktet! Er opptil folk selv å velge om de tror på det, men selv VET jeg det er det, og hva jeg selv har opplevd.😊 Wow, for en opplevelse. Hvordan føltes det når du fikk vite at vedkommende døde på det tidspunktet? Anonymkode: 40e4c...202
debatant Skrevet 5. september 2016 #62 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Wow, for en opplevelse. Hvordan føltes det når du fikk vite at vedkommende døde på det tidspunktet? Anonymkode: 40e4c...202 Vedkommende døde! kondolerer
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #63 Skrevet 5. september 2016 16 minutter siden, debatant skrev: Ikke sant, Hva dere skriver om er åndlige/demoniske erfaringer. Det er absolutt ingen frihet i å hengi seg til slike ting. Om du gir djevelen en meter, tar han en mil. Du er kristen, men du har glemt det gamle testamentet. Anonymkode: 50deb...b5b
debatant Skrevet 5. september 2016 #64 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du er kristen, men du har glemt det gamle testamentet. Anonymkode: 50deb...b5b yepp, Selfølgelig ikke
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #65 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: yepp, Selfølgelig ikke Så du husker Josef? Men så fornekter du ham? Anonymkode: 50deb...b5b
debatant Skrevet 5. september 2016 #66 Skrevet 5. september 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du husker Josef? Men så fornekter du ham? Anonymkode: 50deb...b5b Det er to betydlige Josefer. Hvem sikter du til? selfølgelig ikke Endret 5. september 2016 av debatant
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #67 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: selfølgelig ikke Du gjør jo det, dersom du fornekter at folk kan få beskjeder om ting fra Gud. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #68 Skrevet 5. september 2016 Jeg har hatt noen episoder. Spesielt en svært alvorlig en. Foreldrene mine er de eneste som har sett det og synes det er skummelt. Jeg er vokst opp med det så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Tror det har en naturlig forklaring. At vi har noen evner vi ikke benytter oss av. Er ikke synsk på kommando liksom. Er i et yrke der sånt ikke er helt greit å snakke om og vennene mine er "realister" så jeg pleier aldri å si det på annet enn spøk. Anonymkode: 28e30...e5e
debatant Skrevet 5. september 2016 #69 Skrevet 5. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør jo det, dersom du fornekter at folk kan få beskjeder om ting fra Gud. Anonymkode: 50deb...b5b Begge Josefene hørte fra Herren. Og mange fler. Det synes ikke som om denne tråden handler om Gudomelige åpenbaringer da.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #70 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: Begge Josefene hørte fra Herren. Og mange fler. Det synes ikke som om denne tråden handler om Gudomelige åpenbaringer da. Hvorfor ikke? Du som tror på Gud bør tro at åpenbaringer kan forekomme. At folk tror det er noe annet, får være deres problem.... Du skrev jo at slikt er det motsatte. Anonymkode: 50deb...b5b 1
debatant Skrevet 5. september 2016 #71 Skrevet 5. september 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Du som tror på Gud bør tro at åpenbaringer kan forekomme. At folk tror det er noe annet, får være deres problem.... Du skrev jo at slikt er det motsatte. Anonymkode: 50deb...b5b Joh 10.27Mine får hører min røst, og jeg kjenner dem, og de følger mig, 28og jeg gir dem evig liv, og de skal aldri i evighet fortapes, og ingen skal rive dem ut av min hånd. 29Min Fader, som har gitt mig dem, er større enn alle, og ingen kan rive dem ut av min Faders hånd; 30jeg og Faderen, vi er ett. Endret 5. september 2016 av debatant
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #72 Skrevet 5. september 2016 Jeg tror på intuisjon, men jeg tror ikke på overnaturlige ting. Anonymkode: 9320c...72e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #73 Skrevet 5. september 2016 Ja, jeg tror enkelte har slike evner. Mange forskjellige mennesker har åpnet seg opp for meg og fortalt om uforklarlige ting de selv har vært vitne til, som de gjerne ikke snakker om til vanlig. Anonymkode: fb0bf...c70
Gjest Baremenneske Skrevet 5. september 2016 #74 Skrevet 5. september 2016 ..og om du er skikkelig religiøs og kun DIN tro er rett...så har nok djevelen en finger med i spillet der også...
Gjest Baremenneske Skrevet 5. september 2016 #75 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Wow, for en opplevelse. Hvordan føltes det når du fikk vite at vedkommende døde på det tidspunktet? Anonymkode: 40e4c...202 Det kjentes ganske rart, men ble faktisk ikke så overrasket.. Satt også igjen med en følelse av at selv om personen ikke hadde kontakt med meg på lenge( pga en litt vanskelig situasjon) så hadde jeg likevel blitt satt pris på og tenkt på- og at personen ville likevel se meg en siste gang før han "dro"! Og jeg ble faktisk litt beroliget av det. 😊
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #76 Skrevet 5. september 2016 12 minutter siden, Baremenneske skrev: Det kjentes ganske rart, men ble faktisk ikke så overrasket.. Satt også igjen med en følelse av at selv om personen ikke hadde kontakt med meg på lenge( pga en litt vanskelig situasjon) så hadde jeg likevel blitt satt pris på og tenkt på- og at personen ville likevel se meg en siste gang før han "dro"! Og jeg ble faktisk litt beroliget av det. 😊 Jeg har opplevd noe av det samme som du forteller. Veldig unik opplevelse. Jeg er allikevel glad dette inne skjer hver gang noen dør, det hadde blitt for tungt å bære. Anonymkode: 34823...fee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #77 Skrevet 5. september 2016 2 timer siden, debatant skrev: Joh 10.27Mine får hører min røst, og jeg kjenner dem, og de følger mig, 28og jeg gir dem evig liv, og de skal aldri i evighet fortapes, og ingen skal rive dem ut av min hånd. 29Min Fader, som har gitt mig dem, er større enn alle, og ingen kan rive dem ut av min Faders hånd; 30jeg og Faderen, vi er ett. Hva mener du med det? Jeg konfronterer deg bare med det du skrev tidligere i denne tråden. Er bare nysgjerrig på hva du mener. Anonymkode: 50deb...b5b
debatant Skrevet 5. september 2016 #78 Skrevet 5. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Jeg konfronterer deg bare med det du skrev tidligere i denne tråden. Er bare nysgjerrig på hva du mener. Anonymkode: 50deb...b5b Og jeg svarte: Begge Josefene hørte fra Herren. Og mange fler. Det synes ikke som om denne tråden handler om Gudomelige åpenbaringer da.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #79 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, debatant skrev: Og jeg svarte: Begge Josefene hørte fra Herren. Og mange fler. Det synes ikke som om denne tråden handler om Gudomelige åpenbaringer da. Men det er ikke opp til DEG å dømme det For alt du vet kan det være tegn fra Gud, hvis noen har bedt om det. Mange kristne tror at Gud kan gi dem svar i drømmene f.eks. Og sanndrømthet eller drømmer generelt er jo ikke noe uvanlige greier... Men jeg er enig med deg i at man ikke skal tukle med skumle ting. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #80 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, Baremenneske skrev: Det kjentes ganske rart, men ble faktisk ikke så overrasket.. Satt også igjen med en følelse av at selv om personen ikke hadde kontakt med meg på lenge( pga en litt vanskelig situasjon) så hadde jeg likevel blitt satt pris på og tenkt på- og at personen ville likevel se meg en siste gang før han "dro"! Og jeg ble faktisk litt beroliget av det. 😊 Så fint du følte det sånn. Det er jo helt klart noe man kan bli opprørt over og litt skremt over. Anonymkode: 40e4c...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå