AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #21 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man liksom jobbe med å styrke den? Ser ikke den. For meg er det bare sånn jeg er. Mamma er også sånn, faktisk! Hun tror ikke på sånt, men hun fortalte om hendelser som i mitt hode ikke kan være tilfeldige. Anonymkode: 50deb...b5b Du er åpen og får inn disse hendelsene av deg selv, og kanskje uten at du egentlig ønsker det. Jeg har alltid hatt sterk intuisjon på litt mer dagligdagse ting, uten at jeg har vært klar over at det er det jeg har hatt. Jeg tror på å leve mer intuitivt og har dermed gått på kurs for å lære meg å stole på intuisjonen min. Vite når det er den som snakker til meg. Veldig interessant. Anonymkode: 40e4c...202
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #22 Skrevet 5. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er mer mellom himmel og jord enn hva vi vet og kan forstå. Å bastant avvise det ene eller det andre står enhver fritt. Anonymkode: 1fefb...12b Ja, det er det. Hele verden - hele alt - er mer enn hva vi kan forstå. Jeg tror ikke det er meningen at vi skal vite alt heller. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg sier aldri noe, så det er en *ensom* evne og veldig vondt å vite....Jeg personlig mener det er umoralsk av meg å si det til vedkommende derfor gjør jeg det ikke. Sist jeg merket noe slikt var samboern til en venn som jeg ga en klem. Hadde aldri møtt han før. Topptrent fyr som var sunnheten selv. 2 uker senere snakker jeg med min venninne som forteller at de akkurat har kommet fra legen og hennes sambo har da fått kreft..Han døde 6 mnd senere. Helt grusomt..:( Anonymkode: 88aef...7a3 Huff Det var da ille 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som har den *evnen* og jeg skulle gjerne vært den foruten. Men å styrke intuisjonen er bare gøy. Et tips til hvordan teste deg selv er å bruke en kortstokk...spre kortene med billedsiden ned og legg hånda over og kjenn om du merker om det er varmt eller kaldt. Kaldt er sorte kort og de varme er røde...:) Anonymkode: 88aef...7a3 Jeg er kristen, så jeg synes det var litt vel hedensk for min del Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #23 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er åpen og får inn disse hendelsene av deg selv, og kanskje uten at du egentlig ønsker det. Jeg har alltid hatt sterk intuisjon på litt mer dagligdagse ting, uten at jeg har vært klar over at det er det jeg har hatt. Jeg tror på å leve mer intuitivt og har dermed gått på kurs for å lære meg å stole på intuisjonen min. Vite når det er den som snakker til meg. Veldig interessant. Anonymkode: 40e4c...202 Jeg har ikke ønsket det, nei, det bare skjer. Jeg opplever mye med dagligdagse ting, ja, men det går jo lett i glemmeboken. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #24 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som har den *evnen* og jeg skulle gjerne vært den foruten. Men å styrke intuisjonen er bare gøy. Et tips til hvordan teste deg selv er å bruke en kortstokk...spre kortene med billedsiden ned og legg hånda over og kjenn om du merker om det er varmt eller kaldt. Kaldt er sorte kort og de varme er røde...:) Anonymkode: 88aef...7a3 Takk for tips. Vet ikke om jeg er der enda at jeg kan kjenne det, men kan være verdt å prøve. Og øve. Anonymkode: 40e4c...202
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #25 Skrevet 5. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men intuisjon blir jo noe av det samme som "synskhet". Anonymkode: 50deb...b5b Ikke alltid...det er veldig individuelt. Jeg får *følelser* glede/sorg...min sønn får *bilder*...Børsmeglere utvikler intuisjonen f.eks....da er den basert på yrket..Synskhet mener jeg er medfødt mens intuisjonen kan utvikles Anonymkode: 88aef...7a3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #26 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid...det er veldig individuelt. Jeg får *følelser* glede/sorg...min sønn får *bilder*...Børsmeglere utvikler intuisjonen f.eks....da er den basert på yrket..Synskhet mener jeg er medfødt mens intuisjonen kan utvikles Anonymkode: 88aef...7a3 Jeg får ikke det engang, jeg får ord. Dvs jeg sier ting uten å tenke over det (som om jeg ikke sier et!? Skummelt og vanskelig å forklare) og etterpå så var de ordene sanne. Det kan være ting jeg sier ut av det blå. Helt plutselig. Trenger ikke ha en sammenheng med noe annet jeg har snakket om. Jeg sa det om en person, som jeg ikke vet hvem er, som holdt på å dø i går. "Du døde i hvert fall ikke", sa jeg. Og fikk følelsen av en nestenulykke, en ubeskrivelig følelse, og det skjedde. Hun kunne dødd, det var like før. Men hun døde i hvert fall ikke. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #27 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke det engang, jeg får ord. Dvs jeg sier ting uten å tenke over det (som om jeg ikke sier et!? Skummelt og vanskelig å forklare) og etterpå så var de ordene sanne. Det kan være ting jeg sier ut av det blå. Helt plutselig. Trenger ikke ha en sammenheng med noe annet jeg har snakket om. Jeg sa det om en person, som jeg ikke vet hvem er, som holdt på å dø i går. "Du døde i hvert fall ikke", sa jeg. Og fikk følelsen av en nestenulykke, en ubeskrivelig følelse, og det skjedde. Hun kunne dødd, det var like før. Men hun døde i hvert fall ikke. Anonymkode: 50deb...b5b Så bra at det gikk bra med den personen. Og veldig interessant det du sier om at du får ord. Det er noe som heter; listen to your inner voice*..Kanskje det er den som snakker..Hvem vet Anonymkode: 88aef...7a3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #28 Skrevet 5. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid...det er veldig individuelt. Jeg får *følelser* glede/sorg...min sønn får *bilder*...Børsmeglere utvikler intuisjonen f.eks....da er den basert på yrket..Synskhet mener jeg er medfødt mens intuisjonen kan utvikles Anonymkode: 88aef...7a3 Intuisjonen gir deg beskjed på ulike måter, bilder, lukt, smak, ord, du bare "vet", følelser etc. I mitt hode er klarsynt noe av det samme som sterk intuisjon. Anonymkode: 40e4c...202
Gjest Baremenneske Skrevet 5. september 2016 #29 Skrevet 5. september 2016 Jeg tror helt klart det finnes mye mer mellom himmel og jord enn vi "små" mennesker kan forklare...Universet og "altet" er enormt og når en tenker på hvor "små" vi mennesker egentlig er oppi alt dette så kan vi neppe vite alt..Men så tror jeg heller ikke det er meningen vi skal vite alt.. Jeg tror bestemt noen har ekte evner og gjerne da født med det..Men jammen er det mye falskt også og gjerne da folk som vil tjene litt på det eller som rett og slett "ikke vet" eller bare vil påvirke! Det kan også bli litt skummelt å tro på absolutt alt i sistnevnte situasjoner...Tror det viktigste er å kunne være åpen for ting men samtidig ta ting med en klype salt og ikke tro helt blindt på alle...Er lov bruke hodet litt selv også!😊 Når det gjelder magefølelsen og å være var på diverse ting så tror jeg det kan være ganske vanlig egentlig- bare man tar tid til å kjenne etter😊
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #30 Skrevet 5. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Intuisjonen gir deg beskjed på ulike måter, bilder, lukt, smak, ord, du bare "vet", følelser etc. I mitt hode er klarsynt noe av det samme som sterk intuisjon. Anonymkode: 40e4c...202 Helt enig i *bare vet følelser*..men vi får være enige om å være uenige om at klarsynt er noe av det samme som sterk intuisjon Anonymkode: 88aef...7a3
debatant Skrevet 5. september 2016 #31 Skrevet 5. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner at jeg, på det området, har en tendens til å være svært, svært skeptisk. Av natur er jeg skeptisk. Jeg tror f.eks ikke noe på kjendiser som sier at de "healer" eller "ser", eller snakker med de døde. Men samtidig har jeg opplevd endel rare ting selv, det hender f.eks at jeg får et nyss om hva som kommer til å hende. Men jeg vet det ikke sikkert før etter det har skjedd. Det skjedde idag, jeg fikk en uggen følelse av at noe spesifikt kom til å skje - men jeg la det fra meg og tenkte at det bare var en tvangstanke eller noe lignende. Men det viste seg å stemme, det skjedde. Uten at det var noe jeg hadde kontroll over (jeg satt på i en bil..). Slike ting har hendt mange ganger nå, og jeg "tror egentlig ikke på det", men samtidig er det for merkelig til å være tilfeldigheter også. Jeg vet det ofte hvis en jeg kjenner er gravid, uten at hun sier noe eller gjør noe (vi snakker om nygravid, noen uker på veg). Da søsteren min var gravid, uten at noen (ikke engang hun selv! Hun dro på masse fester osv, og fant etter hvert ut at hun var gravid, ups.. dårlig samvittighet for alkoholinntak etc) visste det, så satt vi i et familieselskap og pratet om løst og fast. Jeg så på henne og bare visste at nå er hun gravid. En overveldende følelse, helt ut av det blå. Kan selvsagt ha vært tilfeldig, alle gangene, sier skeptikeren i meg. Hva tror du om sånt? Anonymkode: 50deb...b5b Vet om flere på et mentalt sykehus som "vet" at de er absurde figurer som f.eks. Spiderman. For å si det pent, de ligner ikke på orginalen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #32 Skrevet 5. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra at det gikk bra med den personen. Og veldig interessant det du sier om at du får ord. Det er noe som heter; listen to your inner voice*..Kanskje det er den som snakker..Hvem vet Anonymkode: 88aef...7a3 Ja, det var bra. Men en skremmende opplevelse. Jeg vet ikke hva det er Ikke godt å si... men det er noe 8 minutter siden, Baremenneske skrev: Jeg tror helt klart det finnes mye mer mellom himmel og jord enn vi "små" mennesker kan forklare...Universet og "altet" er enormt og når en tenker på hvor "små" vi mennesker egentlig er oppi alt dette så kan vi neppe vite alt..Men så tror jeg heller ikke det er meningen vi skal vite alt.. Jeg tror bestemt noen har ekte evner og gjerne da født med det..Men jammen er det mye falskt også og gjerne da folk som vil tjene litt på det eller som rett og slett "ikke vet" eller bare vil påvirke! Det kan også bli litt skummelt å tro på absolutt alt i sistnevnte situasjoner...Tror det viktigste er å kunne være åpen for ting men samtidig ta ting med en klype salt og ikke tro helt blindt på alle...Er lov bruke hodet litt selv også!😊 Når det gjelder magefølelsen og å være var på diverse ting så tror jeg det kan være ganske vanlig egentlig- bare man tar tid til å kjenne etter😊 Ja, da er vi enige. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #33 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, debatant skrev: Vet om flere på et mentalt sykehus som "vet" at de er absurde figurer som f.eks. Spiderman. For å si det pent, de ligner ikke på orginalen Det kan ikke sammenlignes, da det kan bevises at personen ikke er Spider man. Bindestreken funker tydeligvis ikke lenger p[ taststuret, det var merkelig. Med synskhet mener jeg at noen f[r et bilde av noe som skal skje, og s[ skjer det. Alltid. Anonymkode: 50deb...b5b
Gjest Baremenneske Skrevet 5. september 2016 #34 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan ikke sammenlignes, da det kan bevises at personen ikke er Spider man. Bindestreken funker tydeligvis ikke lenger p[ taststuret, det var merkelig. Med synskhet mener jeg at noen f[r et bilde av noe som skal skje, og s[ skjer det. Alltid. Anonymkode: 50deb...b5b ...men for den pasienten så ER det virkelig...men det blir jo noe annet pga sykdommen og handler ikke om evner. 😅😊
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #35 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, Baremenneske skrev: ...men for den pasienten så ER det virkelig...men det blir jo noe annet pga sykdommen og handler ikke om evner. 😅😊 Det har fortsatt ingenting med saken [ gj;re. For de som ser fremtidens evner er det ikke n;dvendigvis noe de ;nsker selv, det er bare s[nn det er! Og det kan bevises. Du ser Det skjer Bevist. N[r det skjer mer enn et visst antall ganger, blir det ikke lenger en hypotese. Man er ikke gal n[r man ser sannheten. Anonymkode: 50deb...b5b
debatant Skrevet 5. september 2016 #36 Skrevet 5. september 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har fortsatt ingenting med saken [ gj;re. For de som ser fremtidens evner er det ikke n;dvendigvis noe de ;nsker selv, det er bare s[nn det er! Og det kan bevises. Du ser Det skjer Bevist. N[r det skjer mer enn et visst antall ganger, blir det ikke lenger en hypotese. Man er ikke gal n[r man ser sannheten. Anonymkode: 50deb...b5b Jeg antar du gjør det stort på betting-byråer, om det du sier er riktig.......
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 5. september 2016 #37 Skrevet 5. september 2016 38 minutter siden, debatant skrev: Vet om flere på et mentalt sykehus som "vet" at de er absurde figurer som f.eks. Spiderman. For å si det pent, de ligner ikke på orginalen Vet du hvilken figur som er like absurd som Spiderman. Jo det er Jesus som er like fiktiv som alle andre fiktive figurer slik som Spiderman.
debatant Skrevet 5. september 2016 #38 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Vet du hvilken figur som er like absurd som Spiderman. Jo det er Jesus som er like fiktiv som alle andre fiktive figurer slik som Spiderman. Jesus er dog bedre dokumentert enn Julius Cesar. Sliter du med å holde deg til tema her? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #39 Skrevet 5. september 2016 Nei jeg tror ikke det. Jeg tror man legger ekstra merke til de gangene magefølelsen hadde rett, og overser alle de gangene den ikke var rett. Så enig med tilfeldigheter og flaks Anonymkode: d30b2...728
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 5. september 2016 #40 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: Jesus er dog bedre dokumentert enn Julius Cesar. Jeg håper virkelig at du bare later som at du er så dum som det du framstiller deg selv som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå