Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aragorn II Elessar skrev:

Jeg håper virkelig at du bare later som at du er så dum som det du framstiller deg selv som.

Jeg deler harde fakta, da jeg forstår at din intuisjon svikter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror ikke det. Jeg tror man legger ekstra merke til de gangene magefølelsen hadde rett, og overser alle de gangene den ikke var rett. Så enig med tilfeldigheter og flaks :) 

Anonymkode: d30b2...728

Magefølelsen tar ikke feil når man har lært seg å tolke den, men andre følelser kan komme i veien for den. Dette kan gjøre at du tror du ikke kan stole på magefølelsen/intuisjonen din.

Anonymkode: 40e4c...202

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magefølelsen tar ikke feil når man har lært seg å tolke den, men andre følelser kan komme i veien for den. Dette kan gjøre at du tror du ikke kan stole på magefølelsen/intuisjonen din.

Anonymkode: 40e4c...202

Eller så tror vi bare på forskjellige ting når det kommer til synske varsler :) 

Anonymkode: d30b2...728

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Jeg deler harde fakta, da jeg forstår at din intuisjon svikter..

Du vet ikke hva fakta er.

Men hva annet kan man forvente av en person som tror på en person som tror at det finnes en Gud. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aragorn II Elessar skrev:

Men hva annet kan man forvente av en person som tror på en person som tror at det finnes en Gud. 

Du framstår som en lystløgner eller kunnskapsløs.

You pick.

Skrevet
17 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Jeg har studert big bang. Som sagt så er det eneste informasjon vi har på det. Er hubble teleskopet.

I tilegg til noen farger som har blitt lysere med tiden.

Men det er ganske nylig at vi "fant ut" at big bang ikke bare beveger seg en veg.

Jeg tror ikke noe på det. Jeg er forresten agonstiker. Tror heller ikke på at vi stammer fra aper.

Det kan være vi har samme slekt 200.000 år siden. Deretter utviklet vi oss videre til menneske.

Det er jo bare å se på alle sjimpanser som hopper rundt i trærne nå. Hvorfor ble ikke de mennneske. 

Anonymkode: 3114e...d2c

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å se på alle sjimpanser som hopper rundt i trærne nå. Hvorfor ble ikke de mennneske. 

Fordi vi har felles forfedre, men er forskjellige arter.

Skrevet
5 minutter siden, Citpensacola skrev:

Her snakker vi ikke om din slekt :P

Gjest Baremenneske
Skrevet
47 minutter siden, debatant skrev:

Jesus er dog bedre dokumentert enn Julius Cesar.

Sliter du med å holde deg til tema her?

er han virkelig det?? Vet litt om begge og historien, men kjente ingen av dem og aldri sett dem med egne øyne...Skal jeg da tro på noen av dem? -så lenge jeg ikke har sett dem selv mener jeg!?? 😆😉

Skrevet
7 minutter siden, Citpensacola skrev:

Nettop. Det er derfor jeg mener de 2 første på den tegningen er feil. Vi ikke fra sjimpanse til ape.

Min teori er at vi ikke vet nokk enda. Kansje vi gikk direkte fra bigfoot til menneske hvis han eksisterer.

human-evolution.jpg

Skrevet
2 minutter siden, Baremenneske skrev:

er han virkelig det?? Vet litt om begge og historien, men kjente ingen av dem og aldri sett dem med egne øyne...Skal jeg da tro på noen av dem? -så lenge jeg ikke har sett dem selv mener jeg!?? 😆😉

Om du ikke ønsker å lære noe av forfedrene våre, kan du glede deg til du oppdager ilden....

Skrevet

Tror på det jeg også. Kan fortelle min historie. Jeg har alltid vært plaget med migrene, men da er anfallet over etter 1 time ca. Men for 13 år siden ble det annerledes. Jeg fikk migrene på en torsdag. Tenkte at jaja dette går over snart. Det gjorde ikke det. Jeg hadde migrene non stopp fra torsdag-søndag. Var helt grusomt. Når mandagen kom var jeg fin, men hadde en merkelig følelse i kroppen. Når klokken var nesten 15:00, så fikk jeg vite at et nært familie medlem( som jeg har vokst opp sammen med, vært mye samme med osv), var død. Det var helt grusomt! Jeg har tenkt mye på hvordan jeg var i dagene før han døde, og synes det er veldig merkelig. Kanskje jeg visst om at noe skulle skje, men ikke hva? Jeg aner ikke. Men rart synes jeg at det var.. 

Anonymkode: 22741...960

Skrevet
1 time siden, debatant skrev:

Jeg antar du gjør det stort på betting-byråer, om det du sier er riktig.......

Nei? Man bestemmer ikke HVA man ser. Jeg trodde ikke du var så dum :(

Anonymkode: 50deb...b5b

• Liker 1
Skrevet (endret)
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettop. Det er derfor jeg mener de 2 første på den tegningen er feil. Vi ikke fra sjimpanse til ape.

Min teori er at vi ikke vet nokk enda. Kansje vi gikk direkte fra bigfoot til menneske hvis han eksisterer.

human-evolution.jpg

Problemet med evolusjonistiske ideer er at de er fundert på fantasier og ikke data. Ingen evolusjonistiske prosesser er observert.

Og det er vel det eneste evolusjonistiske faktumet vi har å forholde oss til.

Endret av debatant
  • Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Nå synes jeg du sporer av! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Man bestemmer ikke HVA man ser. Jeg trodde ikke du var så dum :(

Så ingen ting av det du ser er i bunn og grunn relevant eller interessant?

Skrevet
21 minutter siden, Citpensacola skrev:

The Missing Link er - nettopp.... noe som ikke eksisterer. Evolusjon blir motbevist mer og mer for hver dag :)

Gjest Baremenneske
Skrevet
11 minutter siden, debatant skrev:

Om du ikke ønsker å lære noe av forfedrene våre, kan du glede deg til du oppdager ilden....

Gleder meg allerede!!!😄😆😉

Gjest Baremenneske
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror på det jeg også. Kan fortelle min historie. Jeg har alltid vært plaget med migrene, men da er anfallet over etter 1 time ca. Men for 13 år siden ble det annerledes. Jeg fikk migrene på en torsdag. Tenkte at jaja dette går over snart. Det gjorde ikke det. Jeg hadde migrene non stopp fra torsdag-søndag. Var helt grusomt. Når mandagen kom var jeg fin, men hadde en merkelig følelse i kroppen. Når klokken var nesten 15:00, så fikk jeg vite at et nært familie medlem( som jeg har vokst opp sammen med, vært mye samme med osv), var død. Det var helt grusomt! Jeg har tenkt mye på hvordan jeg var i dagene før han døde, og synes det er veldig merkelig. Kanskje jeg visst om at noe skulle skje, men ikke hva? Jeg aner ikke. Men rart synes jeg at det var.. 

Anonymkode: 22741...960

Selv har jeg opplevd at et nært familiemedlem tok kontakt med meg-jeg hadde sovna og alt var likevel dønn virkelig..jeg klarte ikke få opp øynene.. Plutselig står personen der ovenfor meg og bare ser på meg..så blir jeg strøket over håret før han forsvinner i løse luften.. Rett etter får jeg endelig våkna og sitter med en bestemt følelse av det var et farvel. Dagen etter hører jeg at personen døde på akkurat det tidspunktet! Er opptil folk selv å velge om de tror på det, men selv VET jeg det er det, og hva jeg selv har opplevd.😊

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Baremenneske skrev:

Selv har jeg opplevd at et nært familiemedlem tok kontakt med meg-jeg hadde sovna og alt var likevel dønn virkelig..jeg klarte ikke få opp øynene.. Plutselig står personen der ovenfor meg og bare ser på meg..så blir jeg strøket over håret før han forsvinner i løse luften.. Rett etter får jeg endelig våkna og sitter med en bestemt følelse av det var et farvel. Dagen etter hører jeg at personen døde på akkurat det tidspunktet! Er opptil folk selv å velge om de tror på det, men selv VET jeg det er det, og hva jeg selv har opplevd.😊

Ikke sant,

Hva dere skriver om er åndlige/demoniske erfaringer. Det er absolutt ingen frihet i å hengi seg til slike ting.

Om du gir djevelen en meter, tar han en mil.

Endret av debatant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...