AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg kjenner at jeg, på det området, har en tendens til å være svært, svært skeptisk. Av natur er jeg skeptisk. Jeg tror f.eks ikke noe på kjendiser som sier at de "healer" eller "ser", eller snakker med de døde. Men samtidig har jeg opplevd endel rare ting selv, det hender f.eks at jeg får et nyss om hva som kommer til å hende. Men jeg vet det ikke sikkert før etter det har skjedd. Det skjedde idag, jeg fikk en uggen følelse av at noe spesifikt kom til å skje - men jeg la det fra meg og tenkte at det bare var en tvangstanke eller noe lignende. Men det viste seg å stemme, det skjedde. Uten at det var noe jeg hadde kontroll over (jeg satt på i en bil..). Slike ting har hendt mange ganger nå, og jeg "tror egentlig ikke på det", men samtidig er det for merkelig til å være tilfeldigheter også. Jeg vet det ofte hvis en jeg kjenner er gravid, uten at hun sier noe eller gjør noe (vi snakker om nygravid, noen uker på veg). Da søsteren min var gravid, uten at noen (ikke engang hun selv! Hun dro på masse fester osv, og fant etter hvert ut at hun var gravid, ups.. dårlig samvittighet for alkoholinntak etc) visste det, så satt vi i et familieselskap og pratet om løst og fast. Jeg så på henne og bare visste at nå er hun gravid. En overveldende følelse, helt ut av det blå. Kan selvsagt ha vært tilfeldig, alle gangene, sier skeptikeren i meg. Hva tror du om sånt? Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Jeg tror på flaks og tilfeldigheter Anonymkode: cb3eb...086
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror på flaks og tilfeldigheter Anonymkode: cb3eb...086 Det gjør jeg og, men jeg tror også på det jeg selv opplever. Man kan jo ikke ignorere fakta Det er mye vi mennesker ikke vet om hjernen. Anonymkode: 50deb...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Jeg kan se hva som skjer ofte så ja det tror jeg på Anonymkode: 5f64a...3e8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Jeg får varsler i form av at jeg enten blir superhappy/da kommer det til å skje positive ting, eller omvendt. Dessverre kan jeg også merke om noen skal dø og jeg blir da veldig syk. Selv om vedkommende ikke vet det selv at h*n er dårlig. Forferdelig *evne* å ha..:( Har opplevd det siste flere ganger og det er like jævlig hver eneste gang... Anonymkode: 88aef...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Jeg kan ikke se hva som skjer, men har ofte fornemmelser om at NOE skjer. For meg blir det mer og mer klart at det er mye vi ikke kan forklare og bevise. Anonymkode: 40e4c...202 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan se hva som skjer ofte så ja det tror jeg på Anonymkode: 5f64a...3e8 Hvordan vet du at det skal skje? Jeg har opplevd at noe skal skje, men jeg vet ikke hva det var jeg opplevde før etter at det har skjedd. F.eks en ulykke, veldig vagt.. bare en ulykke.. samme dagen skjer det en ulykke. Som jeg ikke kunne påvirke. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke se hva som skjer, men har ofte fornemmelser om at NOE skjer. For meg blir det mer og mer klart at det er mye vi ikke kan forklare og bevise. Anonymkode: 40e4c...202 Du har sterk intuisjon virker det som..:) Anonymkode: 88aef...7a3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får varsler i form av at jeg enten blir superhappy/da kommer det til å skje positive ting, eller omvendt. Dessverre kan jeg også merke om noen skal dø og jeg blir da veldig syk. Selv om vedkommende ikke vet det selv at h*n er dårlig. Forferdelig *evne* å ha..:( Har opplevd det siste flere ganger og det er like jævlig hver eneste gang... Anonymkode: 88aef...7a3 Interessant. Men høres ikke gøy ut... Men kan du si det til den som skal dø, da? Jeg har ikke opplevd noe sånt (heldigvis kan man vel si). Men jeg har sett ting som skal skje om 10 sekunder, og ting som skal skje om mange timer. Men det er alltid samme dagen. Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #11 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Nei Nei, nei Anonymkode: 50deb...b5b
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. september 2016 #12 Skrevet 5. september 2016 Det har jeg vanskelig med å tro på.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, Loki Laufeyson skrev: Det har jeg vanskelig med å tro på. Det er forståelig, når man ikke opplever det selv. Jeg er skeptisk selv, til folk som sier at de opplever ditten og datten. Det strider liksom imot alt man blir lært/hjernevasket med Anonymkode: 50deb...b5b
Lilje123 Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 Tror på at noen har veldig god intuisjon!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #15 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har sterk intuisjon virker det som..:) Anonymkode: 88aef...7a3 Jobber med å styrke den, synes det er veldig interessant og morsomt. Har heldigvis ikke opplevd triste ting som å føle at noen skal dø, slik som vedkommende over her. Anonymkode: 40e4c...202
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #16 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, Lilje123 skrev: Tror på at noen har veldig god intuisjon! Ja, men intuisjon blir jo noe av det samme som "synskhet". Anonymkode: 50deb...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #17 Skrevet 5. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber med å styrke den, synes det er veldig interessant og morsomt. Har heldigvis ikke opplevd triste ting som å føle at noen skal dø, slik som vedkommende over her. Anonymkode: 40e4c...202 Hvordan kan man liksom jobbe med å styrke den? Ser ikke den. For meg er det bare sånn jeg er. Mamma er også sånn, faktisk! Hun tror ikke på sånt, men hun fortalte om hendelser som i mitt hode ikke kan være tilfeldige. Anonymkode: 50deb...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #18 Skrevet 5. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner at jeg, på det området, har en tendens til å være svært, svært skeptisk. Av natur er jeg skeptisk. Jeg tror f.eks ikke noe på kjendiser som sier at de "healer" eller "ser", eller snakker med de døde. Men samtidig har jeg opplevd endel rare ting selv, det hender f.eks at jeg får et nyss om hva som kommer til å hende. Men jeg vet det ikke sikkert før etter det har skjedd. Det skjedde idag, jeg fikk en uggen følelse av at noe spesifikt kom til å skje - men jeg la det fra meg og tenkte at det bare var en tvangstanke eller noe lignende. Men det viste seg å stemme, det skjedde. Uten at det var noe jeg hadde kontroll over (jeg satt på i en bil..). Slike ting har hendt mange ganger nå, og jeg "tror egentlig ikke på det", men samtidig er det for merkelig til å være tilfeldigheter også. Jeg vet det ofte hvis en jeg kjenner er gravid, uten at hun sier noe eller gjør noe (vi snakker om nygravid, noen uker på veg). Da søsteren min var gravid, uten at noen (ikke engang hun selv! Hun dro på masse fester osv, og fant etter hvert ut at hun var gravid, ups.. dårlig samvittighet for alkoholinntak etc) visste det, så satt vi i et familieselskap og pratet om løst og fast. Jeg så på henne og bare visste at nå er hun gravid. En overveldende følelse, helt ut av det blå. Kan selvsagt ha vært tilfeldig, alle gangene, sier skeptikeren i meg. Hva tror du om sånt? Anonymkode: 50deb...b5b Der er mer mellom himmel og jord enn hva vi vet og kan forstå. Å bastant avvise det ene eller det andre står enhver fritt. Anonymkode: 1fefb...12b 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #19 Skrevet 5. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant. Men høres ikke gøy ut... Men kan du si det til den som skal dø, da? Jeg har ikke opplevd noe sånt (heldigvis kan man vel si). Men jeg har sett ting som skal skje om 10 sekunder, og ting som skal skje om mange timer. Men det er alltid samme dagen. Anonymkode: 50deb...b5b Nei jeg sier aldri noe, så det er en *ensom* evne og veldig vondt å vite....Jeg personlig mener det er umoralsk av meg å si det til vedkommende derfor gjør jeg det ikke. Sist jeg merket noe slikt var samboern til en venn som jeg ga en klem. Hadde aldri møtt han før. Topptrent fyr som var sunnheten selv. 2 uker senere snakker jeg med min venninne som forteller at de akkurat har kommet fra legen og hennes sambo har da fått kreft..Han døde 6 mnd senere. Helt grusomt..:( Anonymkode: 88aef...7a3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #20 Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber med å styrke den, synes det er veldig interessant og morsomt. Har heldigvis ikke opplevd triste ting som å føle at noen skal dø, slik som vedkommende over her. Anonymkode: 40e4c...202 Det er jeg som har den *evnen* og jeg skulle gjerne vært den foruten. Men å styrke intuisjonen er bare gøy. Et tips til hvordan teste deg selv er å bruke en kortstokk...spre kortene med billedsiden ned og legg hånda over og kjenn om du merker om det er varmt eller kaldt. Kaldt er sorte kort og de varme er røde...:) Anonymkode: 88aef...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå