AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hei! Jeg skal lage meg bruker på Tinder, men det ser ut som jeg må logge inn via Facebook. Kjenner jeg blir litt skeptisk, blir det sånn at folk på Tinder kan se FB-profilen min? Og kan FB-venner se Tinder-profilen? Har prøvd å lese på personvernsiden i appen, men ble liksom ikke så mye klokere. Kunne tenkt meg å holde Tinder og FB adskilt i grunn... Anonymkode: d49c5...917
Lillemorbare Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Nei, de kan ikke se profilen din, og på Facebook kommer det heller ikke opp at du bruker tinder. Du logges på via Facebook for at tinder skal kunne få riktig alder, navn osv. Samt hvilke interesser du har(hva slags sider du har likt)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Nei, ingen ser profilen. Det eneste som kommer opp er eventuelle felles fb-venner eller grupper, og om du har synlig offentlig tittel/arbeidsplass på facebook synes det på Tinder. Anonymkode: 346cc...8e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Okei, tusen takk for svar! Ble beroliget nå, hehe er ny i gamet etter mange år i forhold. Anonymkode: d49c5...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå