AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Eller hun var det før. Men han er nok litt player og det gjør at hun har skygget banen. Men han er veldig interessert i henne på et seriøst plan. Og jeg liker han veldig godt, hadde vært så kjekt å få han som svoger så jeg sa til han i går da vi begge møttes på byen at jeg kunne skjenke henne før vi gikk på byen en annen anledning for å møte han, fordi hun blir så kåt av tequila. Sa det jo litt på spøk og da, men jeg tror han ville jeg skulle gjøre det.. Var det slemt det? Anonymkode: 2ed18...2f7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Ja. Og mannen som er interessert i henne på et seriøst plan mente dette var en god ide? Anonymkode: 5eab8...dd5 23
redchilis Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Haha! Herregud for en møkkasøster! Hadde kastet deg i fjorden hvis du var min søster. 10
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Noen har en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig søndag skjønner jeg Anonymkode: 4f309...b7e 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen har en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig søndag skjønner jeg Anonymkode: 4f309...b7e Har du? Anonymkode: 2ed18...2f7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du? Anonymkode: 2ed18...2f7 Nei. Anonymkode: 4f309...b7e
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Det syns jeg var et tåpelig påfunn.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 4f309...b7e Du har jo tydeligvis det Anonymkode: 2ed18...2f7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller hun var det før. Men han er nok litt player og det gjør at hun har skygget banen. Men han er veldig interessert i henne på et seriøst plan. Og jeg liker han veldig godt, hadde vært så kjekt å få han som svoger så jeg sa til han i går da vi begge møttes på byen at jeg kunne skjenke henne før vi gikk på byen en annen anledning for å møte han, fordi hun blir så kåt av tequila. Sa det jo litt på spøk og da, men jeg tror han ville jeg skulle gjøre det.. Var det slemt det? Anonymkode: 2ed18...2f7 Jeg håper at din søster raskt finner ut av din drittsekkoppførsel mot henne, og at hun bryter all kontakt med deg! Anonymkode: 4f309...b7e 3
ajarRun Skrevet 4. september 2016 #10 Skrevet 4. september 2016 Synes dette var en god ide. Hold oss oppdatert om hvordan det gikk.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #11 Skrevet 4. september 2016 Jeg håper dette er en tulletråd. Jeg er selv singel på n'te året et og jeg blir sprø av folk som skal spleise meg med menn de selv har bestemt er perfekte for meg og nekter å høre når jeg sier at jeg ikke er interessert i dem. Jeg synes det er frekt og respektløst. At du ønsker deg han som svoger er komplett irrelevant. Din søster har sagt hun ikke er interessert. Og hvorfor skulle hun være det, hvorfor vil du at søsteren din skal bli sammen med en player? Det du burde ønske deg er en svoger som gjør søsteren din lykkelig og som hun virkelig liker. Har du et lite snev av respekt for henne lar du denne saken ligge, og ikke legger en plan for hvordan du skal lure henne sammen med ham. Ikke skjønner jeg at det skal fungere heller, hvis hun ikke er interessert, blir hun vel ikke mer interessert om det ender med et fylleligg? Anonymkode: 8e900...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #12 Skrevet 4. september 2016 Hvis du liker han så godt så hvorfor ikke prøve deg selv? Anonymkode: 7f6d7...ad8
wintergirl Skrevet 4. september 2016 #13 Skrevet 4. september 2016 (endret) Skjenke din egen søster for at hun blir så kåt av tequila? Syns det høres ut som delaktig voldtekt. Greit du mente det som tull, men tydeligvis ikke han. Syns du skal la søsteren din få ordne seg mann selv jeg. Har selv en singel venninne som jeg lar være i fred. En ting er hvis jeg skulle visst om en mann som er hennes type, og spurt de begge om de ville treffes, men der går grensa. Sier de nei så skal det respekteres. Endret 4. september 2016 av wintergirl 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå