AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hva er deres erfaringer med svar på Tinder? Hvor lang tid må det gå før en kan fastslå at interessen ikke er gjensidig? Jeg har sendt melding til en jeg "matched" med for noen dager siden, men har ikke fått noen respons. Bør jeg da anta at h*n ikke er interessert eller er det ikke uvanlig at noen er litt treg på avtrekkeren? Anonymkode: 12de7...e1a
Sykkelkopp Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Jeg bruker alt fra 17 sekund til 5 dager
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Første melding lar jeg dem få god tid til å svare på, sånn i tilfelle de er opptatt og ikke inne på tinder av diverse grunner. Anonymkode: 4fc8d...e0f
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Min erfaring er at det gjerne tar 3-4 dager å få svar, og da gjerne et "Åja haha!" eller "👍" eller "Takk så fint sagt". Jeg bør kanskje endre taktikk 😂
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Min erfaring er at det gjerne tar 3-4 dager å få svar, og da gjerne et "Åja haha!" eller "👍" eller "Takk så fint sagt". Jeg bør kanskje endre taktikk 😂 Hva bruker du vanligvis å skrive på første melding? Anonymkode: 12de7...e1a
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva bruker du vanligvis å skrive på første melding? Anonymkode: 12de7...e1a Det varierer voldsomt, men aldri bare "hei" eller noe annet kjedelig i den duren.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Det varierer voldsomt, men aldri bare "hei" eller noe annet kjedelig i den duren. Liker du best at kvinnfolket tar kontakt? Svarer du fort? Anonymkode: 80e37...0c0
Sykkelkopp Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du best at kvinnfolket tar kontakt? Svarer du fort? Anonymkode: 80e37...0c0 Jenter som tar kontakt selv blir førsteprioritet Endret 4. september 2016 av Sykkelkopp
Gjest Ajax Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du best at kvinnfolket tar kontakt? Svarer du fort? Anonymkode: 80e37...0c0 Som sykkelkopp sier. Jeg hadde stor suksessrate på Tinder i fjor, men i år har det vært forholdsvis dødt, selv om taktikken fortsatt er den samme 😄 Hva er egentlig greia? Man skriver frem og tilbake, tonen er leken og god og begge stiller hverandre spørsmål og virker interesserte, og plutselig complete silence 😂 Har en kompis som også opplever dette støtt og stadig.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #10 Skrevet 4. september 2016 35 minutter siden, Cyrus skrev: Som sykkelkopp sier. Jeg hadde stor suksessrate på Tinder i fjor, men i år har det vært forholdsvis dødt, selv om taktikken fortsatt er den samme 😄 Hva er egentlig greia? Man skriver frem og tilbake, tonen er leken og god og begge stiller hverandre spørsmål og virker interesserte, og plutselig complete silence 😂 Har en kompis som også opplever dette støtt og stadig. Ikke bare gutta som opplever det der. Anonymkode: 09857...b65 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #11 Skrevet 4. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Som sykkelkopp sier. Jeg hadde stor suksessrate på Tinder i fjor, men i år har det vært forholdsvis dødt, selv om taktikken fortsatt er den samme 😄 Hva er egentlig greia? Man skriver frem og tilbake, tonen er leken og god og begge stiller hverandre spørsmål og virker interesserte, og plutselig complete silence 😂 Har en kompis som også opplever dette støtt og stadig. Når mannen aldri foreslår å møtes, virker han lite interessert, så da dabber min interesse også av. Man blir mer gira av en mann som virker interessert og vil møtes. Anonymkode: 163fd...db4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #12 Skrevet 5. september 2016 17 timer siden, Cyrus skrev: Det varierer voldsomt, men aldri bare "hei" eller noe annet kjedelig i den duren. Det er få som gidder å svare på hei. Må nok litt mer til. Skriv noe som det ikke virker som klipp ig lim. Hei hatt en fin dag. Fått vært ute i det fine været om det er sol. Noe sånt.. Anonymkode: be855...a28
sjonkelrolf Skrevet 5. september 2016 #13 Skrevet 5. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er få som gidder å svare på hei. Må nok litt mer til. Skriv noe som det ikke virker som klipp ig lim. Hei hatt en fin dag. Fått vært ute i det fine været om det er sol. Noe sånt.. Anonymkode: be855...a28 Men gidder man å legge noe mer innsats i en melding hvis profilen er så å si tom, uten noe som helst tekst og bare et par ganske intetsigende bilder? Da blir det ikke så lett å være kreativ.
jabx Skrevet 5. september 2016 #14 Skrevet 5. september 2016 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Når mannen aldri foreslår å møtes, virker han lite interessert, så da dabber min interesse også av. Man blir mer gira av en mann som virker interessert og vil møtes. Anonymkode: 163fd...db4 Foreslå det selv da. Er du så hjelpeløs at du er ute av stand til å ta ansvar for noe som helst? Må mannen gjøre absolutt alt? Endret 5. september 2016 av jabx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå