AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg er plassert i jobb og er i tiltak så jeg får arbeidsavklarings penger men for tre mnd siden fikk jeg brev om at tiltaket må fornyes og jeg får ikke penger men jeg går fortsatt på jobben fordi det må jeg bare, kan ikke rote det til! Sjefen på jobben har mailet nav og prøvd å ringe saksbehandler og jeg har ringt og sendt brev men etter tre mnd er det veldig kritisk for meg. Har solgt plate samlingen og lånt penger men dette går ikke. Hva skal jeg gjøre? Behøver jeg å snakke med saksbehandler for å fornye dette? Har jeg rett til å bytte henne fordi dette går virkelig ikke.... Anonymkode: 40f90...569
Gjest made4u Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Kan umulig være så vanskelig å få kontakt med en saksbehandler, ringer du feil nummer tro?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, made4u skrev: Kan umulig være så vanskelig å få kontakt med en saksbehandler, ringer du feil nummer tro? Nei....ikke feil tlf nr sendt melding via dette før og brev til henne i nav postkassen. Sjefen ringte sentral bordet og spurte om nr hennes og har sendt mail. Anonymkode: 40f90...569
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Send meldinger via Ditt NAV, og send serviceklage. Anonymkode: 3241e...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Typisk nav, dessverre. Frustrerende til tusen😰 Anonymkode: 55122...0f4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Send meldinger via Ditt NAV, og send serviceklage. Anonymkode: 3241e...bb2 Tror du det blir fortgang i saken da eller blir jeg bakerst i køen som vanskelig klient? Anonymkode: 40f90...569
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Skal jeg bare møte opp å be om annen saksbehandler i skranken på nav? Anonymkode: 40f90...569
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Mine penger ble stoppet i sommer, fordi saksbehandler ikke hadde sendt inn aktivitetsplanen. Møtte opp på nav etter jeg mottok brevet, fikk time hos saksbehandler dagen etter og pengene for 2 dager som jeg mistet, ble tilbakebetalt 4 dager etter. Jeg ville møtt opp på nav, ja. Anonymkode: 89be9...cee
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 Best behandling hos nav får du ved å bruke nav elektronisk (ved å logge inn på din nav-konto og sende, -ikke vanlig e-post) eller å møte opp personlig. Bruker du tlf eller e-post aner du ikke om saksbehandleren er borte/sykmeldt/ferie. Anonymkode: 85725...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå