Gå til innhold

Fornye vedtak og umulig å få kontakt med saksbehandler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plassert i jobb og er i tiltak så jeg får arbeidsavklarings penger men for tre mnd siden fikk jeg brev om at tiltaket må fornyes og jeg får ikke penger men jeg går fortsatt på jobben fordi det må jeg bare, kan ikke rote det til! Sjefen på jobben har mailet nav og prøvd å ringe saksbehandler og jeg har ringt og sendt brev men etter tre mnd er det veldig kritisk for meg. Har solgt plate samlingen og lånt penger men dette går ikke. Hva skal jeg gjøre?  Behøver jeg å snakke med saksbehandler for å fornye dette? Har jeg rett til å bytte henne fordi dette går virkelig ikke.... 

Anonymkode: 40f90...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan umulig være så vanskelig å få kontakt med en saksbehandler, ringer du feil nummer tro?

Skrevet
1 minutt siden, made4u skrev:

Kan umulig være så vanskelig å få kontakt med en saksbehandler, ringer du feil nummer tro?

Nei....ikke feil tlf nr sendt melding via dette før og brev til henne i nav postkassen. Sjefen ringte sentral bordet og spurte om nr hennes og har sendt mail. 

Skrevet

Send meldinger via Ditt NAV, og send serviceklage. 

Anonymkode: 3241e...bb2

• Liker 2
Skrevet

Typisk nav, dessverre. Frustrerende til tusen😰

Anonymkode: 55122...0f4

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send meldinger via Ditt NAV, og send serviceklage. 

Anonymkode: 3241e...bb2

Tror du det blir fortgang i saken da eller blir jeg bakerst i køen som vanskelig klient? :)

Skrevet

Skal jeg bare møte opp å be om annen saksbehandler i skranken på nav? 

Skrevet

Mine penger ble stoppet i sommer, fordi saksbehandler ikke hadde sendt inn aktivitetsplanen. Møtte opp på nav etter jeg mottok brevet, fikk time hos saksbehandler dagen etter og pengene for 2 dager som jeg mistet, ble tilbakebetalt 4 dager etter. 

Jeg ville møtt opp på nav, ja.

Anonymkode: 89be9...cee

Skrevet

Best behandling hos nav får du ved å bruke nav elektronisk (ved å logge inn på din nav-konto og sende, -ikke vanlig e-post) eller å møte opp personlig.

Bruker du tlf eller e-post aner du ikke om saksbehandleren er borte/sykmeldt/ferie.

Anonymkode: 85725...676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...