AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Sånn man skal ha når man sover. Aldri skjønt poenget med det. Det blir jo mørkt når man lukker igjen øya? Anonymkode: 6fce1...786
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Det er for å se bra ut mens man sover. Ikke alt man gjør må ha en praktisk funskjon. Anonymkode: c12ab...f09 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Øyelokk er ikke fullstendig lystette. Om man skal sove i sterkt lys så er kan det være greit. Anonymkode: 50373...399 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Øyelokk er ikke fullstendig lystette. Om man skal sove i sterkt lys så er kan det være greit. Anonymkode: 50373...399 Så rart. Jeg har aldri opplevd å ha problemer med dette. Anonymkode: 6fce1...786
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Det er kjekt å ha på lange flyreiser da! Når man flyr over skyene så er det jo sol til tider. Jeg kjøpte en fin en i bokhandelen på Gardermoen. Svart med store, fine oransje bokstaver der det står: GO AWAY! 😏 Anonymkode: 3cb28...eb8 1
OPIgirl Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så rart. Jeg har aldri opplevd å ha problemer med dette. Anonymkode: 6fce1...786 Du har vel tykke øyelokk da😂 Ellers er jeg enig med ab over her. Mine øyelokk er ihvertfall ikke lystette.
Gjest Raindrops Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg bruker det fordi jeg har tendenser til insomnia, og det er en måte å vise kroppen og hjernen min at det er på tide å roe seg ned. Det hindret meg for eksempel i å ligge å stirre ut i mørket, fordi det er ekkelt å åpne øynene med masken på. Dessuten stenger den ute lys, og når jeg sliter med å sove er den minste lille lysstripe distraherende. Endret 5. september 2016 av Raindrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå