Gjest Espera Skrevet 15. november 2004 #1 Del Skrevet 15. november 2004 Har vært gjennom en kikkhulls-operasjon, og har tre små 'hull'. Såret jeg har i navlen og det ene stinget jeg har på maven ser ut til å lege seg helt fint, men de tre stingene jeg har ca 10 cm under navlen kan væske litt innimellom. Nå er det 14 dager siden jeg ble operert, når bør jeg evt kontakte lege for å titte på det? Jeg har tenkt som så at jeg kan gi det litt tid i og med at det ikke gjør vondt i det hele tatt, ser ikke betent ut (litt rødt dersom jeg har gått en stund uten å få tørket ordentlig), og ser forsåvidt også ut til å gro men dog litt tregere enn de andre sårene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 15. november 2004 #2 Del Skrevet 15. november 2004 Ring faslegekontoret og hør hva de mener! Mulig det bør skjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. november 2004 #3 Del Skrevet 15. november 2004 det er ikke uvanlig at du kan få litt væskedanning på operasjonsarr. var hos legen 3 uker etter en operasjon, og han sa at hvis jeg skulle få det, var det ikke farlig, selv om det er flere uker etter operasjonen. Men jeg ville ringt og spurt for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 15. november 2004 #4 Del Skrevet 15. november 2004 Hei! Jeg har det samme etter en operasjon for 2 uker siden. Legen min sier at det ikke gjør noe, men at jeg kan smøre litt basmicyn (eh.. skrives det sånn???) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 15. november 2004 #5 Del Skrevet 15. november 2004 Kan du ikke ringe sykehuset/den som opererte deg ? Den/de eller en av sykepleierne bør kunne svare deg på den problemstillingen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå