AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Planlegger en tur til spania til neste år. Har mest lyst til å reise til mallorca men er åpen for andre steder også. Det viktigste er at det er nærhet til sentrum. Vil helst slippe å ta taxi noen som har tips til hoteller?? Vi er litt kresne så det bør være god standard. Tenker å reise dit på våren. I april kanskje. Men hvordan er været og temperaturen der da? Vil at det skal være godt å varmt Anonymkode: b0d52...20a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Har hørt at det ikke er så varmt på Mallorca i april. Har selv vært i Andalucia i april, og det var kjørlig.Ville ha dratt til Mexico i april ettersom dere er kresne. Bl.a på Riviera Maya kan man finne flotte hoteller og strender, og man er sikret varm temperatur, både i lufta og vannet. Anonymkode: 22db2...903
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Sikker på at du vil stltte et land som driver med tyrefekting?? Jeg boikotter Spania etter å ha bodd der enperiode og sett deres oppførsel mot dyr Anonymkode: 89a91...cc0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at det ikke er så varmt på Mallorca i april. Har selv vært i Andalucia i april, og det var kjørlig.Ville ha dratt til Mexico i april ettersom dere er kresne. Bl.a på Riviera Maya kan man finne flotte hoteller og strender, og man er sikret varm temperatur, både i lufta og vannet. Anonymkode: 22db2...903 Hmm ok. Mexico blir nok for dyrt.. vet du om andre steder da som har grei temperatur på den årstiden? Hater å fly så det bør ikke ta mer enn 4 timer Anonymkode: b0d52...20a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm ok. Mexico blir nok for dyrt.. vet du om andre steder da som har grei temperatur på den årstiden? Hater å fly så det bør ikke ta mer enn 4 timer Anonymkode: b0d52...20a Hva med Granca eller Lanzarote? Anonymkode: 6aa0c...f34
piaisabella Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 (endret) Jeg vurderer å dra til Mallorca, etter bra anbefaling fra venner av meg. Jeg ønsker hotell nær stranden, og helst med liten avstand til flyplassen. Spennende å høre om noen kommer med noen bra anbefalinger i tråden. Har hørt at Malaga skal være ganske bra også. Endret 4. september 2016 av piaisabella
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Anbefaler Lanzarote og Fuerteventura. Anonymkode: ecb01...005 1
Gjest morhjertegod Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Mallorca har fin tempratur i slutten av april/mai, er dere heldig så er det god norsk sommer der. Palma er en fin by, der har du alt, pluss et greit sted for utflukter, anbefaler leie av bil. Ving har en del ekslusive små hoteller på Mallorca, sjekk de ut, er ikke så dyrt utenom skoleferien. God tur.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, morhjertegod skrev: Mallorca har fin tempratur i slutten av april/mai, er dere heldig så er det god norsk sommer der. Palma er en fin by, der har du alt, pluss et greit sted for utflukter, anbefaler leie av bil. Ving har en del ekslusive små hoteller på Mallorca, sjekk de ut, er ikke så dyrt utenom skoleferien. God tur. Neppe. Mye regn. Kjenner folk som er derfra,de klager mye på regnet altså. Anonymkode: 6aa0c...f34
Gjest morhjertegod Skrevet 4. september 2016 #10 Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Neppe. Mye regn. Kjenner folk som er derfra,de klager mye på regnet altså. Anonymkode: 6aa0c...f34 Vi har vært der flere ganger og vært heldige, reiser ofte på disse tidene, spania, Gran C og Italia, har sikkert bare vært heldige vi da :o)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #11 Skrevet 4. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm ok. Mexico blir nok for dyrt.. vet du om andre steder da som har grei temperatur på den årstiden? Hater å fly så det bør ikke ta mer enn 4 timer Anonymkode: b0d52...20a Man må vel ut av Europa dersom man ønsker seg sol og varme på den tiden. Men ser at andre foreslår Kanariøyene. Det er vel et sikkert valg, men så vidt jeg vet er det 6 timer flytur dit. Anonymkode: 22db2...903
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #12 Skrevet 4. september 2016 Jeg var i Mallorca i slutten av mai for et par år siden og skulle ønske jeg hadde ventet noen uker, da det regnet litt og var kaldt i vannet. Det ble et par dager med veldig fin stekende sol, men ble ikke noe bading. Noen andre bekjente av meg dro til Spania i mai året etter og hadde fint vær. Tror det er litt for risky å dra dit i april, mai kan gå fint men kan også være uheldig. Ville muligens da heller dratt til kanariøyene på våren. Og heller middelhavssteder fra juni-september/oktober. Anonymkode: fea54...626
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #13 Skrevet 4. september 2016 Kanskje vi skal revurdere det da.. muligens dra på høsten. Aller helst vil vi dra på sommeren men jeg jobber i helsevesenet og får ikke vite ferien før i mai. Da blir det eventuelt å bestille restplasser.. Anonymkode: b0d52...20a
Sapree Skrevet 4. september 2016 #15 Skrevet 4. september 2016 Det er nok kjølig i den tiden, best er slutten av mai eller juni. Har selv bodd ved Middelhavet (enda lenger sør) og varmen kom ikke før slutten mai. Men man kan være heldig.. Ellers så varer sommeren utover september/oktober.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #16 Skrevet 4. september 2016 Takk for alle svar. Vi har kommet frem til at vi heller bestiller en restplass tur når jeg har fått vite når jeg får sommerferie vil gjerne ha det godt og varmt hehe Anonymkode: b0d52...20a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #17 Skrevet 6. september 2016 Ser dere har bestemt dere for restplass,men til en evt senere anledning vil jeg anbefale Playa de palma Mallorca og dette hotelet http://www.ving.no/spania/playa-de-palma/iberostar-royal-cristina Anonymkode: 0bd19...064
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #18 Skrevet 6. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dere har bestemt dere for restplass,men til en evt senere anledning vil jeg anbefale Playa de palma Mallorca og dette hotelet http://www.ving.no/spania/playa-de-palma/iberostar-royal-cristina Anonymkode: 0bd19...064 Det så veldig fint ut! Liker veldig godt at det er ving, da det er de vi pleier å reise med. Går ut i fra at du har vært der siden du anbefaler. Står at det er noen hundre meter til playa de palma sentrum, men hele 11 km til palma by.... finnes det mye i playa de palma sentrum sånn at vi slipper å reise til palma by? Butikker, restauranter osv. syns 11km var langt. Sist vi var på kreta bodde vi i en liten fiskelandsby, noen km fra hovedsentrum. Tingen var at "sentrum" der vi bodde bestod av noen mini markets og dårlige restauranter så vi måtte reise langt for få god mat... Anonymkode: b0d52...20a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #19 Skrevet 6. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det så veldig fint ut! Liker veldig godt at det er ving, da det er de vi pleier å reise med. Går ut i fra at du har vært der siden du anbefaler. Står at det er noen hundre meter til playa de palma sentrum, men hele 11 km til palma by.... finnes det mye i playa de palma sentrum sånn at vi slipper å reise til palma by? Butikker, restauranter osv. syns 11km var langt. Sist vi var på kreta bodde vi i en liten fiskelandsby, noen km fra hovedsentrum. Tingen var at "sentrum" der vi bodde bestod av noen mini markets og dårlige restauranter så vi måtte reise langt for få god mat... Anonymkode: b0d52...20a Vært der gang på gang på gang.Nei da dere må ikke helt til Palma.Du finner det du måtte behøve rett ved hotellet.Men en tur til Palma er å anbefale uansett.En vakker by. Anonymkode: 0bd19...064
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #20 Skrevet 6. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vært der gang på gang på gang.Nei da dere må ikke helt til Palma.Du finner det du måtte behøve rett ved hotellet.Men en tur til Palma er å anbefale uansett.En vakker by. Anonymkode: 0bd19...064 Takk for svar hadde nok uansett tatt en tur til palma ja, men kjipt å måtte reise så langt hver dag for å spise Anonymkode: b0d52...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå