Gå til innhold

Kan jeg prøve meg eller er han for god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske betatt av en fyr, klarer faen meg ikke å slutte å tenke på han.. Men har to problemer., 

1) Vet ikke om han er singel. 

2) Mulig han er i en helt annen liga. Han er høyt utdannet, dritkjekk, verdens vakreste smil og en kropp til å dø for. Jeg derimot har kun fullført vgs (jobber nå på cafe mens jeg tar opp fag) og er vel ikke ei man snur seg etter på gata.. 

Er han rett og slett i en helt annen liga enn meg? Er ikke sikkert han er singel heller.. What to do? 

Anonymkode: ebe77...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det gå. 

Anonymkode: 23cea...b40

Skrevet

Skjerp deg jente. La han bestemme om han liker deg eller ikke. Og ikke tro på dette ligaskitet. Hvem får lov til å klassifisere andre mennesker enn en selv? Om du føler du er en 10'er så er du det. Ikke la noen andre få deg til å tro noe annet. Og ikke faen om du kan gå rundt og klassifisere andre mennesker.  Det har du ingen rett til. 

Liga hører hjemme i fotballverden. Ikke i den virkelige verden. 

Anonymkode: edd8b...561

• Liker 3
Skrevet

1. Sjekk hans facebook eller hør med andre som kjenner han

2. Du er mer enn bra nok. Hver morgen skal du stå foran speilet og si "jeg er fantastisk, pen og fortjener en utrolig mann" til du tror på det selv. Vi trenger alle en pep talk iblant, og noen ganger må vi stå for den selv.

Skrevet
1 minutt siden, LittleBabyBlue skrev:

2. Du er mer enn bra nok. Hver morgen skal du stå foran speilet og si "jeg er fantastisk, pen og fortjener en utrolig mann" til du tror på det selv. Vi trenger alle en pep talk iblant, og noen ganger må vi stå for den selv.

Jeg har ikke tro på det du skriver i nr 2. Det går ofte over i å bli høy på seg selv og føle seg for god for alle andre. 

Til ts, legg fra deg liga og alt det du tenker på. Du må nesten snakke med han. Enten går dere overens, eller så gjør dere ikke det.

Anonymkode: 7167f...757

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske betatt av en fyr, klarer faen meg ikke å slutte å tenke på han.. Men har to problemer., 

1) Vet ikke om han er singel. 

2) Mulig han er i en helt annen liga. Han er høyt utdannet, dritkjekk, verdens vakreste smil og en kropp til å dø for. Jeg derimot har kun fullført vgs (jobber nå på cafe mens jeg tar opp fag) og er vel ikke ei man snur seg etter på gata.. 

Er han rett og slett i en helt annen liga enn meg? Er ikke sikkert han er singel heller.. What to do? 

Utseende falmer med tid. Dessuten er det ingen sammenheng med hvordan verden vurderer hans utseende og hvordan han selv vurderer det. Det kan hende han anser seg selv som stygg eller gjennomsnittlig.

Men du har klart å bli betatt av en fyr på bakgrunn av utseende hans og lite annet (høyere utdanning sier mindre om folk enn det det er grunnlag for). Så da det vel bare å kjøre på. Du blir neppe den første som går etter en de synes ser fin ut.

Anonymkode: 89d75...d7f

Skrevet

Det finnes bare to vesentlige ligaer:

1. Feit
2. Ikke feit

Så lenge du er i liga nr 2 så trenger du ikke å bekymre deg for ligaer

Anonymkode: 3f18b...128

• Liker 2
Skrevet

Du kommer nok til å bli skuffa.

Han kommer til å gå med på å ha sex med deg, men ikke til å gå inn i et forhold med deg. Tror du han vil ha en etterdilter som skal leeche på pengene og kunnskapen hans?

Ta deg sammen, få deg en utdanning, og vent litt med mennesker som dette.

Anonymkode: 2cc3a...855

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tro på det du skriver i nr 2. Det går ofte over i å bli høy på seg selv og føle seg for god for alle andre. 

Til ts, legg fra deg liga og alt det du tenker på. Du må nesten snakke med han. Enten går dere overens, eller så gjør dere ikke det.

Anonymkode: 7167f...757

Du, altså man trenger noen ganger og løfte oss selv med noen grep for og øke selvtillitten og få det bra med oss selv! Det har da ingenting med det å gjøre at man blir for god for andre med og si til seg selv at; jeg er en flott jente, jeg er flink og snill og jeg fortjener en god mann!

• Liker 2
Skrevet

Skjerp deg jente. La han bestemme om han liker deg eller ikke. Og ikke tro på dette ligaskitet. Hvem får lov til å klassifisere andre mennesker enn en selv? Om du føler du er en 10'er så er du det. Ikke la noen andre få deg til å tro noe annet. Og ikke faen om du kan gå rundt og klassifisere andre mennesker.  Det har du ingen rett til. 

Liga hører hjemme i fotballverden. Ikke i den virkelige verden. 

Men han kommer fra et annet land og der tror jeg at riktig utdanning er prestisje osv.. 

1 time siden, LittleBabyBlue skrev:

Står ingenting på FB :/ Har ingen felles bekjente. 

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseende falmer med tid. Dessuten er det ingen sammenheng med hvordan verden vurderer hans utseende og hvordan han selv vurderer det. Det kan hende han anser seg selv som stygg eller gjennomsnittlig.

Men du har klart å bli betatt av en fyr på bakgrunn av utseende hans og lite annet (høyere utdanning sier mindre om folk enn det det er grunnlag for). Så da det vel bare å kjøre på. Du blir neppe den første som går etter en de synes ser fin ut.

Anonymkode: 89d75...d7f

De fleste blir vel betatt av andre basert på utseendet? Er ikke bare det, er utstrålingen hans også. 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes bare to vesentlige ligaer:

1. Feit
2. Ikke feit

Så lenge du er i liga nr 2 så trenger du ikke å bekymre deg for ligaer

Anonymkode: 3f18b...128

Vet ikke om jeg er feit eller ikke. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer nok til å bli skuffa.

Han kommer til å gå med på å ha sex med deg, men ikke til å gå inn i et forhold med deg. Tror du han vil ha en etterdilter som skal leeche på pengene og kunnskapen hans?

Ta deg sammen, få deg en utdanning, og vent litt med mennesker som dette.

Jeg tar jo opp fag for å kunne komme inn på den utdanningen jeg vil. Er på ingen måte ute etter pengene hans, jeg lever etter evne! 

TS

Skrevet

Hun er bra nok for en god mann, men ikke nødvendigvis for denne gode mannen.

Selvtillit er bra, men om du ikke holder det nogenlunde realistisk kommer du til å bli veldig skuffa

Skrevet

Elsker hvordan folk her på kg elsker å dytte ned andre med like lav selvtillit som en selv. Sjarmerende. 

TS. Det er kun en ting som hindrer deg fra å prøve og det er din mangel på selvtillit. Penger og studiepoeng har ingen ting med å fastsette en person. Utseende er bare et utseende. Status er overfladisk. 

Jeg tror ikke du er klar for han her. Ikke fordi han er for bra for deg. Det er han absolutt ikke. Men fordi du ikke tør å være deg selv og stole på deg selv. Du er antagelig en superflott jente med alt forran dine føtter. Men du må tørre å tro at det er der for deg selv. 

Fuck janteloven. 

Skrevet

For noen herlige råd. "Vær en naiv liten nisse"

Da går nok alt bra :P

• Liker 1
Skrevet

Hvilket land er han fra?

Anonymkode: 32e00...b0b

Skrevet

Når du ikke har noe spesielt bra utseende har du ikke så stor sjanse. Utseendet hans er vel mye av grunnen til at du har falt for han. Sikt heller mot folk som ikke er modellpene, men likevel har sjarm.

Anonymkode: 1fe27...941

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du ikke har noe spesielt bra utseende har du ikke så stor sjanse. Utseendet hans er vel mye av grunnen til at du har falt for han. Sikt heller mot folk som ikke er modellpene, men likevel har sjarm.

Føles det godt å rakke ned på andre? Føler du deg som et sterkere og bedre menneske da? 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føles det godt å rakke ned på andre? Føler du deg som et sterkere og bedre menneske da? 

Ikke ta det personlig. Brad Pitt ville ikke falt for Else Kåss Furuseth. Slik er verden, og ingen ting Else skulle blitt fornærmet for.

Skrevet

Hvilket land er han fra?

Anonymkode: 32e00...b0b

Slovakia. 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet liksom ikke helt hvor jeg ligger på skalaen.. Tror jeg ser ok ut, kanskje.. 

TS 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta det personlig. Brad Pitt ville ikke falt for Else Kåss Furuseth. Slik er verden, og ingen ting Else skulle blitt fornærmet for.

Gosj. Regner med du antar du er en Pitt selv :P 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gosj. Regner med du antar du er en Pitt selv :P 

Skjønner ikke helt hvorfor du blir sjokkert over helt dagligdagse realiteter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...