Gå til innhold

er det mulig å falle for en en ikke synes er kjekk?

aline

Anbefalte innlegg

:ler:

jadda, aline har sine rare tanker igjen.... :roll:

men nå er saken slik da, at jeg tenker skrekkelig mye på en kar... :oops:

Han har IKKE ett utseende jeg faller for og jeg synes ikke han er kjekk, men gud for en utstrålig og sjarm og glimt i øyet og humor den mannen har!!!

det er langt mellom hver gang jeg har det så gøy sammen med en mann!!

vi har den sammen lidenskapen for dans og han har en selv"tilfredshet" (vet ikke om jeg kan kalle det selvtillitt, men han er meget tilfreds med den han er) som gjør at han virkelig hopper i alt med begge bein!!

han er aktiv og kjempeflink til å dra igang ting og liker virkelig å suse rundt å få med seg alt.

Jeg vet verken om han er singel eller om han liker meg, så det er ikke akkurat noe greier mellom oss enda.... men jeg tar meg stadig i å tenke på ham, og smiler hver gang. Også ser jeg litt bilder og tenker; jøss!!! han ser så annerledes ut en jeg trodde jeg kunne falle for.... :oops:

men vil han "bli" kjekk tro? eller er det ikke nødvendig å synes kjæresten er kjekk? trodde liksom alle syntes det... selv om han på en måte lett kan bli skjønn, fordi han er så sjarmerende og ålreit.

(og bare for å ha sagt det, jeg har ingen vane med å falle for billedpene menn, så det er ikke det jeg tenker på, men jeg har vel alltid syntes det har vært ting ved utseendet utover sjarm og glimt som har vært tiltrekkende OGSÅ, tidligere i forhold....)

hmm... nei, det skal søren ikke være enkelt å forstå seg på egne føleser....

:ler: må jo le av meg selv og da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du er nå god da Aline :ler:

Jeg synnes du nevner en hel haug med gode egenskaper som i mine øyen er mye viktigere en utsende.

Når jeg møtte sambo , synes jeg kanskje ikke ha nvar drop dead vakker , men sjarmenernede og ikke minst snill. Nå synes jeg han både er kjekk, pen , sexy og forsatt like snill-. og det er den omteksomme , snille , kjærlige mannen som gjør at vi har det så bra - ikke hvordan han ser ut.

At du tenker på ham og smiler er jo et godt tegn og at dere har det morsomt sammen er utrolig viktig.

Synes du iverfall skal finne ut om han er singel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Synes du iverfall skal finne ut om han er singel :wink:

jeg tror også jeg må det!! :ler:

jeg har aldri trodd at jeg var særlig opptatt av utseendet.... vet ikke om jeg er det heller, men begynte virkelig å lure på om det var mulig å falle for en man ikke syntes var kjekk... :ler: Det har jeg vel egentlig ikke gjort før... eller... jo! jeg har faktisk det.... hmm....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet. søstern var sammen med en som jeg virkelig ikke syntes så ut i måneskinn første gangene jeg så bilde av ham... (sorry søs :ler: ), men ettersom jeg ble kjent med ham, så ble han jo skikkelig kjekk!!

det har skjedd flere ganger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett aldri "falt" for de som jeg egentlig synes er "kjekkest"..

De aller fleste vinner seg med nærmere bekjentskap .. og da betyr jo også utseende mindre..

Har f.eks alltid syntes høye mørke menn .. har vært kjekkest .. men endte opp med en lys .. ikke så høy en .. og som ikke hadde det utseende jeg "drømte" om.

Jeg synes vel heller problemet er at det ikke finnes en eneste en der ute som jeg synes er skikkelig kjekk jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...

Jeg synes vel heller problemet er at det ikke finnes en eneste en der ute som jeg synes er skikkelig kjekk jeg... :ler:

åhh, jeg vet av mange skikkelig kjekke mannfolk når det gjelder utseendet, men ingen av dem er egentlig noen jeg faller for.... :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja Aline! Det er helt mulig å falle for en du ikke syns er kjekk.

Første gangen jeg traff Mannen så syntes jeg han så kjemperar ut - nå syns jeg har en verdens deiligste og det er ikke fordi han har endret utseende - det er fordi jeg har blitt skikkelig kjent med ham og glad i ham i mellomtida.

Eksen min - før Mannen - hadde jeg det på samme måten med. Helt ordinær inntil jeg forelsket med og da hardde jeg aldri sett lekerere mann... :ler:

Utseende er absolutt ikke alt og så lenge han er ren og du ikke vemmes ved ham, så er det mye som går foran "kjekkasene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjemperar var ett riktig uttrykk!! :ler:

det er vel det som er med han her og, han ser litt rar ut liksom.... men fryktelig søt da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjemperar var ett riktig uttrykk!! :ler:

det er vel det som er med han her og, han ser litt rar ut liksom.... men fryktelig søt da. :ler:

Er han noe å ha så går det over - fælt å si det men jeg syntes Mannen var rett og slett pussig. Tiltalende, men pussig og derfor var jeg litt sånn skamfull til å begynne med. :oops: :oops:

Snakker om å være dum i hodet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, jeg vet av mange skikkelig kjekke mannfolk når det gjelder utseendet, men ingen av dem er egentlig noen jeg faller for.... :klø: :ler:

.. kjekke men uniteressante.. :-( . Det er vel kanskje det at de er "pene nok" .. men mangler det lille ekstra som gjør dem spennende..

Takke meg til en "pussig" en som har glimtet .. og som jeg virkelig får sansen for. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er konstatert, vi liker pussige og rare menn med glimt i øyet og sjarm som lett oppdages!! :ler:

godt at vi er flere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er konstatert, vi liker pussige og rare menn med glimt i øyet og sjarm som lett oppdages!! :ler:

godt at vi er flere da!

.. det er vi - det er bare så synd det er så langt mellom de supre pussige mennene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte blir menneskere bare penere og penere etter som du blir bedre kjent med dem og liker dem bedre og bedre!

Sånn var det med meg og eksen. Han var ikke den peneste jeg noen gang hadde sett, men etterhvert som vi ble kjent sjarmerte han meg i senk. Han var ganske lik den type mann du beskriver. Humor, selvtillitt, glimt i øyet og veldig rettferdig. Vi var sammen i over 1 år, men det tok slutt fordi vi ikke klarte å vedlikeholde avstandsforholdet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi mitt problem i et nøtteskall, er jeg redd. Jeg er ikke opptatt av utseende i betydningen å rangere noen i verdi deretter, men jeg har nok bare falt for relativt kjekke før :oops: Hvis de har vært "rare" har det vært en turn off med tanken på å skulle presentere ham for noen. Høres helt teit ut å si det, men de to gangene jeg har vært ute med en som ikke har sett ganske ok ut, har jeg hørt at folk har snakket tåpelig bak ryggen vår "hun kan jo få mye finere gutter enn det" osv. Det er jo helt tåpelig, men det var jo dette med sånne underbevisste forventninger da...

Misunner alle som lar hjertet snakke uten kulturelt betinget og kunstig skapte innsigelser fra hjernen! Ønsker at det skal skje meg også!!

Finn ut om han er singel - han høres ut som han er gull verdt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så kommer da det store dilemmaet; finne ut om han er singel...

klart, jeg kan bare spør.... men om han da IKKE er singel, så kan det bli litt pinlig sånn i etterkant...

om jeg spør noen som kjenner ham, så får han jo vite det allikevel, og ender da opp som alternativ nr. 1, og kan like godt spør ham direkte....

sjekking er jeg IKKE flink på!! x-en min skjønte ikkeno av mine sjekkeforsøk..... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere er på samme bølgelengde, kan det jo være du blir bedt ut av HAM...? Bar eå nyte selskapet inntil videre - er han tilgjengelig for utforsking så vil det jo gå helt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekking er jeg IKKE flink på!! x-en min skjønte ikkeno av mine sjekkeforsøk..... :oops: :ler:

... noe må han jo ha skjønt .. ellers kunne han ikke blitt ex.... :ler:

Men ønsker deg lykke til.. dette blir spennende... :sjarmor: (må ha rapport da vet du...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...