Gå til innhold

Strap-on for mann og kvinne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg vurderer å anskaffe en strap-on slik at min kjære kan ta meg i rompen. Har kikket litt rundt på nettet: Kondomeriet, Paradise Online etc. Det finnes mange utgaver og jeg lurer på om noen kan komme med noen anbefalinger etter selv å ha forsøkt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forsøkt en strap-on en gang, enda jeg er gutt. Den var to-veis, dvs. både dildo og sjømannsbrud. Den var grei inntil den ble slått på. Vibreringene ble litt for voldsomme for min følsomme pi**. Dessuten ble den litt i overkant stor for dama. Men idèen er god nok den! Bare man må være klar over at den aldri vil slå ekte vare..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hva du sikter til Thea..... :ler: Alt skal prøves, og man lever bare en gang.... da blir man gjerne med på en del rare ting.... :sjarmor:

Har også en historie om en hjulvisp, men den tror jeg vi skal la være for denne gang..... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin skrev

Har også en historie om en hjulvisp, men den tror jeg vi skal la være for denne gang..... :hoho::hoho::hoho:

Vi kan godt la den ligge for nå, men den skal definitivt opp igjen.

U bett yjahhhh :blunke:

:ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Har også en historie om en hjulvisp' date=' men den tror jeg vi skal la være for denne gang.....[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si dere at unkarsfesten har vært en inspirasjonskilde til mye moro, jeg.... :ler:

Men, jeg lover..... jeg har aldri festet med et esel.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...