Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Hei! Jeg vurderer å anskaffe en strap-on slik at min kjære kan ta meg i rompen. Har kikket litt rundt på nettet: Kondomeriet, Paradise Online etc. Det finnes mange utgaver og jeg lurer på om noen kan komme med noen anbefalinger etter selv å ha forsøkt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Er du mann eller kvinne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Hva er Strap-On, da? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Hva er Strap-On, da? Strap-On er, enkelt forklart, en dildo med sele som brukes av en kvinne til penetrering på samme måte som en mann bruker penis. Du kan se noen bilder og forklaringer av forskjellige strap-ons og seler hos [url=http://www.babeland.com/catalog/harness.html]Toys in Babeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 23. juli 2002 #5 Del Skrevet 23. juli 2002 Har forsøkt en strap-on en gang, enda jeg er gutt. Den var to-veis, dvs. både dildo og sjømannsbrud. Den var grei inntil den ble slått på. Vibreringene ble litt for voldsomme for min følsomme pi**. Dessuten ble den litt i overkant stor for dama. Men idèen er god nok den! Bare man må være klar over at den aldri vil slå ekte vare..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. juli 2002 #6 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg sier det igjen.Kevin.........U dirrty dirrty båyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 23. juli 2002 #7 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg skjønner ikke hva du sikter til Thea..... Alt skal prøves, og man lever bare en gang.... da blir man gjerne med på en del rare ting.... Har også en historie om en hjulvisp, men den tror jeg vi skal la være for denne gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 24. juli 2002 #8 Del Skrevet 24. juli 2002 Kevin skrev Har også en historie om en hjulvisp, men den tror jeg vi skal la være for denne gang..... Vi kan godt la den ligge for nå, men den skal definitivt opp igjen. U bett yjahhhh :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 25. juli 2002 #9 Del Skrevet 25. juli 2002 Har også en historie om en hjulvisp' date=' men den tror jeg vi skal la være for denne gang.....[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. juli 2002 #10 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg skal si dere at unkarsfesten har vært en inspirasjonskilde til mye moro, jeg.... Men, jeg lover..... jeg har aldri festet med et esel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå