AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg har akkurat kjøpt meg en brukt Citroen C3 2012 modell, men blir så skeptisk når alle sier at man burde holde seg unna franske biler. Har noen av dere gode erfaringer med Citroen? Håper bare ikke jeg har gjort et feil kjøp..... Kjøpte den i en bruktbilbutikk som selger Citroen og selgeren sa at Citroen har forbedret seg mye de siste årene, så stolte på han. Prøvekjørte bilen og den var kjempe god å kjøre og fin å se på. Håper noen av dere har noe positivt å si om Citroen Anonymkode: 9ffb6...2b2
Fjompen Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Min franske bil hadde lett tilgjengelig tauekrok i bagasjerommet, det var positivt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Har kjørt Citröen i 12 år og er da godt fornøyd. Har nå en c3 2003 modell på tredje året. Skal nevnes den nesten ikke var brukt da jeg kjøpte den. Ingen problemer så langt. Anonymkode: a8b58...f63
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Har også en Citroen C3 (lyst å kjøpe PO bokstaver å sette på bak ). Ingen problemer. Og lett å parkere Anonymkode: 42c58...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå