Gjest Catalina Culès Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 (endret) Jeg fikk Rachel It's seriously no surprise that you and Rachel are real life best friends, you're both 50% sarcastic and 50% funny. You can watch all the chick flicks, watch horror movies, can be each other's wingman, eat all the fancy food, do everything fun together. You hate dishonest people, so does she, so better keep it real and classy. And remember, life sucks! you're gonna love it. http://www.playbuzz.com/theindianidiot10/which-f-r-i-e-n-d-s-character-is-your-real-life-best-friend Endret 4. september 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Ingen. Liker ikke den serien... Anonymkode: 5a291...fb5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Har du en link til testen? Anonymkode: fb29a...e3a
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du en link til testen? Anonymkode: fb29a...e3a Nå er det link,
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Jeg fikk også Joey! You're a caring friend who loves to eat, watch movies, and hang out with friends. There's no way you will have a better real life best friend than Joeeeeyyyyyy! You can talk, watch horror movies and eat pizza all day. And he might also teach you a trick or two on pickup lines. But here's a trick: Joey doesn't share food, neither do you! Anonymkode: 0dbee...a7f
Honey Dew Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 Elsker Friends, men jeg kjenner ikke til musikken, skuespillerne, filmene/seriene og maten som var endel av oppgavene
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #10 Skrevet 4. september 2016 Det virker som den konkurransen hadde veldig mange spørsmål relatert til India eller noe? Det var vel noe om indisk musikk, skuespillere og filmer iallefall? Anonymkode: 0dbee...a7f
Frk.K Skrevet 4. september 2016 #11 Skrevet 4. september 2016 You're a caring friend who loves to eat, watch movies, and hang out with friends. There's no way you will have a better real life best friend than Joeeeeyyyyyy! you can talk, watch horror movies and eat pizza all day. And he might also teach you a trick or two on pickup lines. But here's a trick: Joey doesn't share food, neither do you! Damn right!
Frk.K Skrevet 4. september 2016 #12 Skrevet 4. september 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker som den konkurransen hadde veldig mange spørsmål relatert til India eller noe? Det var vel noe om indisk musikk, skuespillere og filmer iallefall? Anonymkode: 0dbee...a7f Ja, er en inder som har laget testen, for jeg reagerte også på det. Endret 4. september 2016 av Frk.K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå