Gå til innhold

Which F.R.I.E.N.D.S character is YOUR real life best friend?

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Jeg fikk  Rachel

It's seriously no surprise that you and Rachel are real life best friends, you're both 50% sarcastic and 50% funny. You can watch all the chick flicks, watch horror movies, can be each other's wingman, eat all the fancy food, do everything fun together. You hate dishonest people, so does she, so better keep it real and classy. And remember, life sucks! you're gonna love it.

http://www.playbuzz.com/theindianidiot10/which-f-r-i-e-n-d-s-character-is-your-real-life-best-friend

Endret av Catalina Culès
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Liker ikke den serien...

Anonymkode: 5a291...fb5

Skrevet

Har du en link til testen?

Anonymkode: fb29a...e3a

Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en link til testen?

Anonymkode: fb29a...e3a

Nå er det link,

Skrevet

Chandler. 😡

Skrevet

Jeg fikk også Joey!

You're a caring friend who loves to eat, watch movies, and hang out with friends. There's no way you will have a better real life best friend than Joeeeeyyyyyy!

You can talk, watch horror movies and eat pizza all day. And he might also teach you a trick or two on pickup lines. But here's a trick: Joey doesn't share food, neither do you!

Anonymkode: 0dbee...a7f

Skrevet

Elsker Friends, men jeg kjenner ikke til musikken, skuespillerne, filmene/seriene og maten som var endel av oppgavene

Skrevet

Det virker som den konkurransen hadde veldig mange spørsmål relatert til India eller noe? :P 

Det var vel noe om indisk musikk, skuespillere og filmer iallefall?

Skrevet

You're a caring friend who loves to eat, watch movies, and hang out with friends. There's no way you will have a better real life best friend than Joeeeeyyyyyy! you can talk, watch horror movies and eat pizza all day. And he might also teach you a trick or two on pickup lines. But here's a trick: Joey doesn't share food, neither do you!

Damn right! :ler:

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som den konkurransen hadde veldig mange spørsmål relatert til India eller noe? :P 

Det var vel noe om indisk musikk, skuespillere og filmer iallefall?

Ja, er en inder som har laget testen, for jeg reagerte også på det.

Endret av Frk.K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...