Gå til innhold

Striper i lakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bildøra har fått seg noen striper i lakken etter et uheldig møte med "flygende" hardplast. Jeg har hørt at det går an å kun få lakket selve skaden og ikke hele døra. Er det noen her som har kjennskap til dette? Kanskje noen firmaer som en kan anbefale, f.eks. i Oslo-området? 

Det er også noen steinsprutskaden som burde vært fikset. 

Anonymkode: 4ee03...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det de mener med det er vel å gå i ripene med en lakkpen eller noe sånt? Vet ikke om jeg ville ha anbefalt det da...blir som regel bare bra med fullstendig lakkering.

Anonymkode: 4b539...a92

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bildøra har fått seg noen striper i lakken etter et uheldig møte med "flygende" hardplast. Jeg har hørt at det går an å kun få lakket selve skaden og ikke hele døra. Er det noen her som har kjennskap til dette? Kanskje noen firmaer som en kan anbefale, f.eks. i Oslo-området? 

Det er også noen steinsprutskaden som burde vært fikset. 

Hørt om Skadevekk?

Skrevet
21 timer siden, Peter007 skrev:

Hørt om Skadevekk?

Nei. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det de mener med det er vel å gå i ripene med en lakkpen eller noe sånt? Vet ikke om jeg ville ha anbefalt det da...blir som regel bare bra med fullstendig lakkering.

Anonymkode: 4b539...a92

Tror ikke det er det som menes. Spotlakkering kalles det blant annet. 

Skrevet

Legg ut et bilde her så skal jeg se om det trenger lakkering... Mye sånne riper kan faktisk rubbes vekk med bilpleieutstyr

Skrevet

Overfladiske striper kan poleres. 

Anonymkode: 86781...500

Skrevet

Det er generelt sett dype striper, og en kjenning av meg mener at det må lakkeres. Derfor lurer jeg på om noen her har erfaring med spotlakkering. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...