AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Del Skrevet 4. september 2016 Er forkjøla og er så tett i nesen at jeg går på veggene. Men jeg og nesespray har et anstrengt forhold. Otrivin sin klarer jegi kkke bruke, den er regelrett smertefull. Så jeg har brukt zycomb som jeg er fornøyd med, men selv etter 1 dags bruk(normal bruk) så kommer det ganske mye blod når jeg snyter meg. Jeg tror jeg må prøve noe anna, har opplevd dette før, men aldri så ille. Noen anbefalinger? Har hørt om saltvannsspray? Blir veldig glad om jeg får en spray som også stopper rennende nese slik som zycomb. Anonymkode: 05b48...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. september 2016 #2 Del Skrevet 4. september 2016 Ikke bruk nesespray. Du skader slimhinnene og kan ende opp med å bli kronisk tett. Apoteket kan hjelpe deg med å evt finne en spray som ikke er så skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #3 Del Skrevet 4. september 2016 Bruk saltvann da. Nesespray er nesespray enten den heter otrivin eller noe annet fancy. Anonymkode: 6b0b4...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå