Salka Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Inspirert av shampotråden lager jeg en mimretråd om gamle skjønnhets/hårprodukter. Alle som er født på 80-tallet eller før husker vel Jane Hellen? Den luktet såååå utrolig godt! Særlig den grønne. Fant den igjen på rusta i Sverige for noen år siden, lukten var like god, men håret likte den ikke, så brukte den som dusjsåpe. Jeg har også et vagt minne om wash'n go. Og organics, respons og naturelle. Sistnevnte brukte jeg da jeg var barn, jeg elsket den! Husker vagt Timotei også, men var nok ganske liten da den forsvant. Husker jeg syntes håret til hun i reklamen var så fint. En eggeshampo i stor flaske som mine besteforeldre hadde er også et minne. Den er nok fra lenge før jeg ble født. Husker den fra da jeg var veldig liten. Date er også et minne fra barneskolen. Det var min første deo og jeg hadde den også i parfyme. Tror jeg likte den ferskenfargede best. Jeg hadde også en parfyme fra H&M i gullfarget, rund flaske. Tror det var svart skrift på den. Noen som husker den? Tommy Girl var også en av mine første parfymer, men den eksisterer jo fortsatt. Av sminke er Veway-klubben et av mine første minner. Husker vi fikk en diger palett i velkomstpakken som kostet 19,50 eller noe. Jeg sminket meg ikke på den tiden, bare lekte med sminken hjemme. Sminken på Adelsten husker jeg også godt fra barneskolen. Collection 2000 het den vel. Sminket meg ikke da, jeg var jo ganske liten, men fikk lov til å leke meg med sminke hjemme. Og sånn som jeg så ut da jeg hadde sminket meg, haha! Noen flere som har minner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå