AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hei, jeg og kjæresten har et ganske nytt forhold. Det går kjempefint på alle måter, men sexen er ikke helt på plass ennå. Han er ganske sjenert, tar sjeldent intiativ til sex selvom jeg føler at penisen hans er STEINHARD. Det er så og si nesten alltid jeg som må ned å ta på den for at noe skal skje. Men her om dagen hadde vi sex, som ikke varte sånn veldig lenge. Etter ca 3 minutter stoppet han pittelitt opp og jeg spurte om det var en god ide å gjøre dette uten kondom. Han var enig at det var en dum ide, og jeg tenkte vi kunne finne kondom. I det jeg går ut er kjenner jeg at jeg klissvåt overalt. Er helt mørkt, så fikk ikke se noe. Penisen hans er også plutselig helt slapp og fungerte ikke mer da. Han sa ingenting om han kom, og han viste heller ingen "tegn" til en orgasme eller noe heller. Det jeg lurer på; kan gutter komme uten å vise noe som helst til det helt ukontrollert? Jeg er redd han kom inni meg, men er flau over at det skjer han så fort. Jeg tror kanskje sex er ganske "nytt" for han Han er forresten 25. Anonymkode: c0bf2...f2c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Jepp, du har fått en dose sperm i fitta di. Anonymkode: e2619...e63
FrankDrebin Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Høres ut som han fikk utløsning ja, noen ganger kan det komme før "orgasmen", så å si, ergo ingen slik reaksjon.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Det kan ha vært han, men det kan også ha vært deg. Det kan bli vått selv om det ikke var han som kom. Penisen kan ha blitt slapp uten utløsning, fordi settingen endret seg. Menn kan miste ereksjonen av det. Hvis du er redd for at du kan ha blitt gravid så kan det være en god ide å kjøpe en angrepille. Anonymkode: 3c813...de4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Det fikk han mest sannsynligvis ja Anonymkode: 878e4...b1c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Send oss et bilde så vi kan være helt sikker. Anonymkode: efeab...366 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå