AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hei! skal på tur snart og flyreisen er 12 timer! men hvordan klær er best å reise i? Har nesten lyst å reise i "kosedress" men har hørt man blir sett ned på av bestningen...? Anonymkode: 4f46e...ffe
Kjetil E Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! skal på tur snart og flyreisen er 12 timer! men hvordan klær er best å reise i? Har nesten lyst å reise i "kosedress" men har hørt man blir sett ned på av bestningen...? Anonymkode: 4f46e...ffe Det kan nok være lurt, ihvertfall noe lett, løst og ledig. I tillegg kan det være smart med støttestrømper på føttene på så lange flygninger. Da dette hjelper på blodsirkulasjonen. Og minnsker det som måtte være av fare for blodpropp.
dillyduzit Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 På lange reiser (12-27timer) pleier jeg å reise i en "finere" joggebukse og en eventuell strikkegenser med en løs genser under. Har som regel med meg et skjerf også som kan brukes som et ekstra teppe, gode sokker som er myke. Har som regel også med et skift i baggen, både med undertøy, truseinnlegg og våtservietter. Etter et antall timer på fly føler man seg som regel veldig ufresh, og da er det greit å bytte litt halvveis inn. Ha også med deg nok av vann, noe sukkerholdig drikke og mat. Vi har jo mat på flyet, selvfølgelig, men syntes det er greit å ha med noe fra type uppercrust som ikke lukter så mye, og litt snacks. Hodestøtte, eller sånn nakkekragepute og øyemaske. Bruker heller ikke sminke, men tar med en øyenbrynspenn, litt maskara og en concealer med på flyet så jeg kan freshe meg opp når landing står for tur. På mellomlanding passer jeg på å virkelig "bruke" beina med mindre jeg ikke har med støttestrømper, og strekke meg godt. Kjøp noen filmer eller serier til pcen/ipaden etc, det er ikke alle programmer på de flytvene som er så mye å juble for innimellom, og da er det greit å ha noe annet å se på. Eventuelt last ned noe spill og musikk.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Kle deg komfortabelt men samtidig anstendig. Kosedress er for hjemmebruk. Jeg synes skjørt eller kjole om strømpebukser er ok fryreiseplagg, men smaken er som baken, den er delt. Anonymkode: 84469...f05
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Pleier bruke støttestrømper, jeans med god stretch, tank top, og en stor, varm, behagelig genser. Og noen behagelige, men mindre pene truser og BH Anonymkode: d66dd...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå